אלי ישי: תומך במלוא העוצמה בנאום נתניהו בקונגרס

בעוד בישראל הדעות חלוקות באשר לנאום ראש הממשלה בנימין נתניהו בקונגרס למרות ההתנגדות של ממשל אובמה, אלי ישי מתייצב לצדו של נתניהו ומביע תמיכה בנאום (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי ישי עם נתניהו (צילום ארכיון: Kobi Gideon / Flash90)

סערת הנאום: בזמן שבישראל הדעות חלוקות האם ראש הממשלה בנימין נתניהו עושה נכון בצעד שלו לצאת ולנאום בקונגרס האמריקאי למרות שנשיא ארה"ב ברק אובמה מתנגד לכך, יו"ר מפלגת 'יחד' ח"כ אלי ישי שיגר לראש המשלה מכתב מיוחד לחזק את ידו והצעד שלו.

"אני תומך בנסיעה הזו במלוא העוצמה", כתב ישי לנתניהו: "צריך להתעלות כאן מעל כל השיקולים הפוליטיים והאישיים, אני מחזק את ידיו של ראש הממשלה במלחמתו רבת השנים בטרור העולמי ובאיראן".

לדברי ישי: "כחבר לשעבר בקבינט המדיני בטחוני אני יודע היטב את כמות הסכנות האדירה בהפיכתה של איראן למדינת סף גרעינית. השתתפתי בדיונים האלו ותמיד תמכתי בראש הממשלה".

ישי הוסיף ואמר כי "מאבקו העולמי חסר הפשרות מנע עד עכשיו את הסכנה האיראנית והוא חייב להמשיך לעשות זאת מול המימשל, הקונגרס ודעת הקהל האמריקנית. אובאמה נותן כדוגמא את מרקל, אבל גרמניה אינה נמצאת בסכנה קיומית כמו מדינת ישראל".

"אני גאה בראש ממשלה שהולך בראש מורם לקונגרס האמריקאי, ואתמוך בו בכל צעד בכיוון. אסור לו להקשיב לקולות מהשמאל הישראלי שרק חפץ בנסיגות ובוויתורים", סיים ישי את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר