הלחץ גובר: נתניהו יתייצב לעימות?

הלחץ על רה"מ בנימין נתניהו להתייצב לעימות טלוויזיוני לקראת הבחירות גובר. ב"חדשות 2" הודיעו כי יערכו עימות גם במידה ולא כל המתמודדים יופיעו. כחלון וישי הסכימו (חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
בנימין נתניהו (צילום: בן קלמר, פלאש 90)

הלחץ על ראש הממשלה בנימין נתניהו להופיע לעימות טלוויזיוני לקראת הבחירות לכנסת ה-20 גובר. ב"חדשות 2" הודיעו הערב (שלישי) כי יערכו עימות לקראת הבחירות גם במידה ולא כל המועמדים יסכימו להתייצב.

עד כה כבר הסכימו מרבית ראשי המפלגות בישראל להופיע לעימות. יו"ר "המחנה הציוני" יצחק בוז'י הרצוג, יו"ר "הבית היהודי" נפתלי בנט, יו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד, יו"ר מפלגת "יחד" אלי ישי, יו"ר מפלגת "כולנו" משה כחלון, יו"ר ש"ס אריה דרעי, יו"ר "ישראל ביתנו" אביגדור ליברמן ויו"ר מרצ זהבה גלאון כבר הסכימו להשתתף בעימות.

הרצוג סירב להשתתף בעימות של כל ראשי המפלגות אלא הודיע כי הוא מוכן להגיע רק לעימות "ראש בראש" עם ראש הממשלה נתניהו.

לפני כשבוע פרסם הרצוג סרטון בו הוא קורא לנתניהו להתייצב מולו לעימות. "אז מה ביבי, למה אתה לא רוצה לבוא איתי לעימות?" שואל הרצוג בסרטון, "מה הסיפור שלך? מה, אתה מפחד ממני?".

הרצוג קורא לנתניהו לעימות

כעת, כולם ממתינים לראות אם 'השחקן הראשי', ראש הממשלה נתניהו, יסכים להתייצב לעימות. עד כה נמנע נתניהו להשתתף בעימותים לקראת הבחירות.

יש לציין כי נתניהו אינו ראש הממשלה הראשון שמסרב להשתתף בעימות. כל ראשי הממשלה ב-15 שנים האחרונות, בהם אהוד ברק, אריאל שרון ואהוד אולמרט, סירבו להשתתף בעימותים לקראת הבחירות.

אלא שכעת כאמור, הודיעו ב"חדשות 2" כי יקיימו את העימות גם במידה ונתניהו לא יופיע, דבר שיהיה בעייתי מבחינתו כאשר הזירה התקשורתית תהיה 'מופקרת' עבור יריביו מבלי מענה מצידו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר