נתניהו "שוקל בחיוב" עימות טלוויזיוני עם יצחק הרצוג

לאחר שכמעט כל ראשי המפלגות הודיעו כי יופיעו לעימות טלוויזיוני לקראת הבחירות, ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע כי "ישקול בחיוב" עימות עם יצחק בוז'י הרצוג וציפי לבני (פוליטי)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
נתניהו והרצוג (צילום: פלאש 90)

בחירות 2015 • ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הערב (רביעי) כי "ישקול בחיוב" להתייצב לעימות מול ראשי "המחנה הציוני" יצחק בוז'י הרצוג וציפי לבני.

כזכור, אמש הודיעו ערוצי הטלוויזיה -"חדשות 2" ו"חדשות 10", כי יערכו עימות טלוויזיוני לקראת הבחירות לכנסת ה-20 גם במידה ולא כל ראשי המפלגות יופיעו. מיד עם פרסום האתגר, הודיעו כמעט כל ראשי המפלגות כי יופיעו לעימות.

יו"ר "המחנה הציוני" יצחק בוז'י הרצוג הודיע בתחילה כי הוא מוכן לעימות רק בתנאי שזה יהיה "ראש בראש" נגד נתניהו בלבד. אלא שראש הממשלה בנימין נתניהו - "השחקן המרכזי" בעימות, לא השיב לפניית הערוצים.

כאמור, הערב הודיע נתניהו כי הוא שוקל בחיוב להתייצב לעימות, אך יעשה זאת רק לאחר הופעתו בקונגרס האמריקני, שבועיים לפני הבחירות. בנוסף, נתניהו הודיע כי הוא מוכן להתייצב לעימות רק במידה וזה ייעשה מול הרצוג ולבני בלבד, ללא השתתפותם של שאר ראשי המפלגות.

במידה והעימות ייערך בהשתתפות נתניהו, זו תהיה הפעם הראשונה שראש ממשלה מכהן מתייצב לעימות טלוויזיוני לקראת הבחירות, מאז בחירות 99'.

כעת, ראש המפלגה היחיד שלא השיב לאתגר העימות הוא יו"ר "יהדות התורה", ח"כ יעקב ליצמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר