הרבנים לבנט: "קח את תיקי החינוך והתרבות"

ועדת הרבנים המייעצת לבית היהודי וראשי מוסדות הציונות הדתית, פנו היום במכתב לנפתלי בנט בו הם מבקשים ממנו שלא לוותר על תיקי החינוך והתרבות. למה? (פוליטיקה)

(מרק ישראל סלם - פלאש90)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: ראש הממשלה בנימין נתניהו, כבר החל בחלוקת התיקים והתפקידים בממשלה הקרובה, אך עד עתה טרם העניק משהו ליו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, דבר המעורר תרעומת בבית היהודי.

בנט מעוניין בתיק החוץ, אך נכון לעכשיו נראה, כי נתניהו יעדיף שלא לתת לו את התיק הזה. במקביל, בתוך הציונות הדתית גוברת הקריאה לבנט לקחת דווקא את תיק החינוך.

ועדת הרבנים המייעצת לבית היהודי, הכוללת בית היתר את הר' חיים דרוקמן, פורום מנכ"לי רשתות החינוך של הציונות הדתית, מזכ"לי תנועות הנוער של הציונות הדתית, פנו במכתב פומבי לבנט ולח"כים שלא לוותר על תיקי החינוך והתרבות.

"איננו מתנצלים, אנו מציעים בכל לשון של הצעה, מבקשים בכל לשון של בקשה, ודורשים בכל לשון של דרישה (!) להצבי את הפקדת תיק החינוך והתרבות (כן, גם התרבות!) בידי הבית היהודי, כתנאי מהותי לכניסה להצטרפות לממשלה ולקואליציה העתידית."

לדבריהם: "משרד החינוך הוא משרד ערכי, חברתי, יהודי, תרבותי, ארצישראלי. זהו משרד משמעותי מאוד לכל בית ומשפחה בישראל. זהו משרד קריטי לאופיה ולעתידה של האומה, בארצה ובמדינתה".

בסיום הם כותבים: "אנו בטוחים בכם, שתעשו כל אשר לאל ידכם כדי שאכן כך יקרה, כדי שהחינוך של כל ילדי ישראל יופקד בידיים טובות. בידיים יהודיות ציוניות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר