מרכיבים ממשלה

נתניהו לדרעי: מקבל את תנאי מע"מ אפס

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם יו"ר ש"ס אריה דרעי והשנים קבעו להיפגש היום. בש"ס אומרים כי נתניהו הודיע שהוא מקבל את התנאי של מע"מ אפס על מוצרי יסוד (פוליטיקה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר - פלאש90)

בחירות 2015 • מרכיבים ממשלה: ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר ש"ס אריה דרעי שוחחו הצהריים (חמישי), בטלפון וקבעו להיפגש בשעה 17:00.

בש"ס טוענים כי המשבר בין המפלגה לליכוד הסתיים, לאחר שראש הממשלה הודיע לדרעי בשיחת טלפון כי הוא מקבל את התנאי של מע"מ אפס על מוצרי יסוד.

לדברי בכיר בש"ס: "בהסכם הקואליציוני יהיה סעיף שיורד המע"מ על מוצרי יסוד. כמו כן תוקם ועדה של שר הכלכלה דרעי ושר האוצר כחלון שתפקח על החוק".

בפגישה בין דרעי לנתניהו צפויים השניים לדון על התיקים שש"ס תקבל.

הבוקר בראיון לעמית סגל וירון דקל, בגלי צה"ל, שב דרעי על דרישותיו: "שכר מינימום 30 ש"ח לשעה, דיור ציבורי שחייב להיות כל שנה מלאי של דיור ציבורי וכמובן מע"מ אפס על מוצרי יסוד", דרע הוסיף והצהיר כי בלי העקרונות האלו, "גם אם יתנו לי את תיק החוץ לא נכנס".

באשר חלוקת התיקים אמר דרעי כי "התחלנו עם משרד הפנים ללא תוספות, הליכוד הבטיח ואז חזר בו. אנחנו לא ביקשנו שום דבר. גם בלעדיי אי אפשר להרכיב ממשלה, לא ביקשנו שלושה או ארבעה שרים, התנהגנו הכי הגון".

"אני אומר את מה שאני מבקש, לא רוצים אז לא צריך. הייתי 15 שנה בחוץ לא יקרה כלום אם נשרת את הציבור מהאופוזיציה", איים דרעי.

על המשא ומתן אחרי שנים רבות בהם הוא היה מחוץ לפוליטיקה, אמר דרעי: "לפני כשנתיים, כשחזרתי אחרי 15 שנה, לא היה בכלל משא ומתן, פעם ראשונה אחרי הרבה שנים שיש משא ומתן, זה משהו אחר לגמרי ממה שהתרגלתי לפני 15 שנה, אני לא מבין למה זה מתארך הרבה זמן, כל מה שיעשו שבוע הבא היה אפשר לעשות לפני חודש, אין בזה שום טעם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות