מדוע צריך עוד 2 סגנים? מקלב מסביר

הכנסת אישרה היום בקריאה טרומית הצעת החוק למינוי 2 סגנים נוספים בי-ם. ח"כ הורביץ זעם והיוזם, מקלב, הסביר את המהלך (פוליטי)

ניצן ארליך | כיכר השבת |
מקלב (פלאש 90)

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת החוק למינוי 2 סגנים נוספים בירושלים.

את הצעת החוק למנוי כהונת סגנים נוספים בירושלים הביא ח"כ אורי מקלב למליאה, יחד עם חברי הכנסת הרב משה גפני, אברהם מיכאלי, דוד רותם, זאב אלקין.

בעת הצגת החוק עמד ח"כ מקלב על אופייה ומעמדה המיוחד של ירושלים כעיר בירה המונה כ 800,000 תושבים, אשר להם צרכים מגוונים וכאשר מתמודדת ירושלים מול אתגרים שונים אשר לא קיימים בערים אחרות, גם ראש עיריית ירושלים טדי קולק ראה לנכון צורך בהוספת סגנים למען תפקודה ולטובת צרכי תושבי העיר ובהצעה זו ישנו מענה לצרכיה המיוחדים של העיר.

במהלך הישיבה תקף ח"כ ניצן הורביץ את ההצעה בטענה שכל מטרת ההצעה הינה לצורך חלוקת משרות לאנשי המפלגות השונות ויש בה כדי בזבוז כספי ציבור לשווא. .

ח"כ הרב אורי מקלב הדף את הבקרות והגן על ההצעה בטענה שכל מטרת ההצעה הינה להביא לתועלת שיפור השירות לתושבי ירושלים,וזאת בכדי שנציגי הציבור יוכלו לבצע את עבודתם נאמנה לרווחת כלל תושביה.

ולחיזוק הדברים הציג בפני המליאה ח"כ הרב אורי מקלב נתונים המצביעים על כך שבירושלים יחסית למספר התושבים, מכהנים פחות סגנים מאשר בכל הערים הגדולות, לצורך השוואת נתונים נעמיד את חיפה ותל אביב יחדיו ונמצא שבהם מכהנים כיום שמונה סגנים על כ 657,000 תושבים ובשטחם המוניציפאלי יחדיו, כ- 115,000 דונם כל זאת לעומת ירושלים המונה כ 800,000 איש ושטחה משתרע על כ-126,000 דונם.

עוד הוסיף ח"כ הרב אורי מקלב היות וירושלים מבחינת שטחה המוניציפאלי ומספר תושביה משתווית בגודלה לערים תל אביב רמת גן וראשון לציון יחדיו ובערים אלו מכהנים כיום 11 סגנים, בעוד שבירושלים יכהנו בסך הכולל לאחר קבלת החוק שמונה סגנים, על כן ברור שההצעה הנוכחית אינה חורגת מההנהגה הציבורית המקובלת בשאר הערים, סגן ראש עיר על כל 100,000 תושבים, שהוא המדד האמתי לצורכי תושבי העיר,ציין חבר הכנסת הרב אורי מקלב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר