הצל התפקד: מ'האריות' - ל'משמר הליכוד'

הפנים החדשות של הליכוד: 'הצל' / יואב אליאסי, הראפר הימני-קיצוני המפורסם, החליט להתפקד למפלגת השלטון. ומי פקד אותו? כמה מפתיע - חבר הכנסת אורן חזן. בליכוד כועסים על כך (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
'הצל' והפוקד המוכר (צילום: עמית שאבי, ynet)

הראפר הלאומן יואב אליאסי, המוכר בכינויו "הצל", התפקד לתנועת הליכוד כחבר מפלגה. ח"כ אורן חזן החתים אותו על טופס ההתפקדות הרשמי ובירך את הראפר על מעשהו: "הוא שווה לנו חמישה מנדטים". הצל מצדו הבטיח להקים את "משמר הליכוד" בעזרת ה"אריות" שלו, הכינוי לאנשיו הנוהגים להפגין, לעתים תוך הפעלת אלימות.

אורן חזן אומר היום (רביעי) לידיעות אחרונות שפרסמו את הידיעה: "אנחנו מביאים היום כוח אדיר לליכוד. אנחנו לא מכירים המון זמן אבל אני מרגיש שיואב הוא כמו אח שלי ולכן אני קורא לו יואב ולא 'הצל'. יש הרבה מאוד עניינים שאנחנו דומים בהם. שנינו מסתכלים על הכנסת הזאת ומואסים בפוליטיקלי קורקט שהשתלט עליה. לציבור נמאס מהשיח השמאלני הפחדני, המתחנף. לא סתם ליואב יש רבע מיליון איש שעוקבים אחריו ברשתות החברתיות".

'הצל' מצידו השיב לחזן במטבע דומה: "אתה נואם פה, וכל מילה שאתה אומר בא לי לזרוק עליך דולרים. הליכוד כל הזמן שובר שמאלה, לפעמים בא לי להקיא על חלק מהאנשים. הגיע הזמן לעשות שינוי בליכוד".

אורן חזן מיהר להוסיף: "אני לא מפחד לחשוב עליו כמי ששווה אולי אפילו חמישה מנדטים למפלגה. יש הרבה מאוד חברי כנסת שהייתי מחליף אותם ביואב כבר היום", ואליאסי מצהיר בהתייחס לענין זה: "כרגע אני עוד לא בענין של התמודדות על מקום בכנסת, אבל אי-אפשר לדעת מה יקרה בהמשך".

כזכור, לאחר שחזן הביע את כוונתו להצביע בוועדת ביקורת המדינה בעד הקמת ועדת חקירה ממלכתית בעניין מבצע צוק איתן, למורת רוחו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נודע אמש כי צפויה המפלגה להודיע לכנסת על כוונתה להדיח את חזן מהוועדה, לטובת ח"כ יותר צייתן.

לאחר פרסום ההתפקדות, הביע חבר הכנסת בני בגין (ליכוד) את התנגדותו למהלך ואמר: "אליאסי נוהג בבריונות. הוא מטיל עלי צל...".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר