כעת נחשף: ישי ומלול נפגשו בחשאי

יום אחרי תוצאות הבחירות הדרמטיות ברחובות, בהנהגת ש"ס משחררים תצלומים של מפגש חשאי בו הושגו סיכומים על תמיכה שקטה במלול

יוסי הר-מור | כיכר השבת |

הבחירות לראשות העיר רחובות תמו אתמול, מותירות אחריהן דם, אש ותמרות עשן. המועמד החרדי ר' רחמים מלול, שגרף את הקופה בסיבוב הראשון לאחר שזכה ביותר מארבעים אחוזי תמיכה, טען לכל אורך הדרך כי ש"ס והפעילים תומכים בו.

מאידך, בלט מאד וצרם לעין כי הנהגת ש"ס, הן הרוחנית בראשות מרן הגר"ע יוסף שליט"א והן הפוליטית בראשות שר הפנים וסגן ראש הממשלה השר ר' אלי ישי וראשי התנועה, לא הביעו תמיכה פומבית וגלויה במי שהיה חבר כנסת מטעם התנועה, בתקופתו של אריה דרעי.

רבים מהפרשנים החרדים העריכו כי ישי סרב לתמוך במועמד המזוהה עם דרעי, שאגב, היה האישיות הציבורית הראשונה שהגיעה אתמול אל בניין העירייה לחגיגות הנצחון של מלול.

כיום, בחכמה שלאחר מעשה, אומרים בש"ס כי התקיימה פגישה חשאית בין אלי ישי, צמרת התנועה ובהם האחראי על התחום המוניציפלי בש"ס, שר הדתות יעקב מרגי, נציג ש"ס ברחובות אבנר אקווע, רחמים מלול עצמו, נציגות יהדות התורה וחסידות קרעטשניף ברחובות בראשות הרב פנחס הומינר, למפגש חשאי בו סוכם על תמיכה שקטה במלול מצד נציגות ש"ס המקומית, ללא הצהרות גלויות.

מש"ס נמסר היום ל'כיכר השבת': "מלול רצה את התמיכה של הפעילים והשטח, ונוצר סיכום בין אבנר אקווע לבין מלול מתוך הבנה שתמיכה גלויה של הנהגת ש"ס הארצית במועמדותו אולי תזיק לו בקהלים מסוימים בעיר". כהוכחה מספקים אנשי ש"ס את התמנות המתפרסמות כאן לראשונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר