מקורבו של נתניהו על כחלון: "הפחדן מאולגה"

הודעות וואטסאפ של נתן אשל, הנחשב לאחד ממקורביו הגדולים של בנימין נתניהו, הודלפו לתקשורת ובהן הוא תקף בחריפות את כחלון. אשל בתגובה: השר כחלון שר מצוין (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
כחלון ואשל (צילום: הדס פרוש, פלאש90, אלכס קולומויסקי ynet)

ערוצי הטלוויזיה פרסמו אמש (מוצאי שבת) הודעות וואטסאפ של נתן אשל, מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש הסגל לשעבר בלשכתו, נגד שר האוצר משה כחלון והתנהלותו מול המחאה נגד נתניהו.

באחת ההודעות נכתב: "אם כחלון לא מסוגל לעמוד מול הפגנות של אנשי שמאל שרוצים להפיל את נתניהו, איך יהיה מסוגל להנהיג? הפחדן מאולגה".

אשל הזכיר בהודעות גם את דברי השר כחלון בריאיון לאולפן ynet מיולי אשתקד, שלפיהם לא יתמודד בבחירות אם מחירי הדירות לא יירדו: "המחירים רק עולים", עקץ אשל את כחלון.

בתגובה לפרסומים מסר אשל הודעה הפוכה לחלוטין ואמר כי "השר כחלון שר מצוין ואני מקווה שיעשה זאת עוד הרבה שנים במסגרת הליכוד, שם מעוניינים בו".

מלשכת ראש הממשלה נתניהו נמסר כי "הדברים שמיוחסים לנתן אשל, בין אם נאמרו או לא נאמרו, מנוגדים לדעתו של ראש הממשלה נתניהו, שעובד בשיתוף פעולה מלא ומתוך הערכה הדדית עם שר האוצר כחלון, כדי להעביר תקציב ולהמשיך לפעול יחד לטובת אזרחי ישראל עד הבחירות בנובמבר 2019".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר