לקראת ההצבעה בערב

ליצמן מאיים: נצביע נגד חוק הגיוס, אם הוא יעבור - נפרוש

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן הבהיר במליאת הכנסת כי אם חוק הגיוס יעבור בשלוש קריאות בנוסח הנוכחי - סיעתו תפרוש מהקואליציה • הערב: ההצבעה בקריאה ראשונה והפגנת הספרדים (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ליצמן במליאת הכנסת (צילום: מרים אלסטר / Flash90)

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן הבהיר הערב (שני) במליאת הכנסת כי אם חוק הגיוס, יעבור בנוסח הנוכחי, בשלוש קריאות - הרי שסיעתו תפרוש מהקואליציה.

לדברי ליצמן: "אנחנו נתנגד היום לחוק הגיוס, מועצת גדולי התורה החליטה שאנחנו צריכים להתנגד לחוק הזה בכל תוקף ואם החוק הזה יעבור בשלוש קריאות אנחנו נפרוש מהקואליציה".

"אנחנו נגד סנקציות ועוד כל מיני דברים בחוק" הוסיף סגן השר: "אני בטוח שאף אחד לא חושב ולא חולם שאם לפיד תומך בחוק הזה, שאנחנו נתמוך בזה. צריך להגיע למצב כזה שכל מי שרוצה ללמוד בישבה בארץ, הוא צריך לקבל הסדר שיוכל להמשיך ללמוד ושלא יפריעו לו".

הערב יעלה חוק הגיוס החדש להצבעה בקריאה ראשונה, כאשר הסיעות החרדיות צפויות להצביע נגד. אם כי מספר חבר כנסת ימנעו וזה בכדי למנוע מצב שיאיר לפיד יחליט ברגע האחרון להתנגד, מה שיכניס את חוק הגיוס לסכנה.

כמו כן, במקביל, תתקיים עצרת הרבנים הספרדים בציונו של מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל, רבנים המתנגדים לחוק הגיוס החדש. וזה לאחר שבימים האחרונים מספר רבנים חזרו בהם מהקריאה להשתתף בעצרת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר