תגובה מושלמת

"איך תמנע מירושלים להפוך לבני ברק?" • צפו בתשובתו של יוסי דייטש

יוסי דייטש, המתמודד לראשות עיריית ירושלים, לא נבוך משאלת מורה בתיכון הימלפרב הדתי-לאומי היוקרתי בירושלים, ושלף באופן מיידי תשובה מוחצת לסוגיה המורכבת • צפו (בארץ)

(צילום: קמפיין הבחירות)

שאלה: אם אתה תיבחר איך תמנע את זה שירושלים לא תהפוך להיות בני ברק? בית שמש? מה תעשה כדי להשאיר את כל הציבורים האלה פה?

תשובה: בגוף השאלה יש בעיה. כי לא יכול להיות כי בגלל שאני חובש כיפה, הולך עם זקן ויש לי חליפה ארוכה, אני על המוקם נחשד בסקטוריאליות.

יושבים לצדי שני אנשים שמתמודדים, הוא מייצג צעירים, אף אחד לא שאל אותו מה אתה תעשה כדי שהציבורים האחרים המבוגרים הקשישים והחרדים לא יעזבו את ירושלים? למה משה לא נחשד שהוא סקטוריאלי? בגלל שיש לי כובע זקן וחליפה אני על המקום נחשד בסקטוריאליות? אני נחשד בזה שאני הולך להפוך את ירושלים לבני ברק?

אני 12.5 שנים משרת את תושבי ירושלים, מעולם, מעולם אבל, אף אחד לא האשים אותי שאני סקטוריאלי. ישבתי כמעט חמש שנים כממלא מקום יו"ר הוועדה לתכנון ובנייה ניהלתי את כל וועדות התכנון והבניה. מעולם לא הגיעה תלונה לא למבקרת העירייה או עלתה כתבה לעיתון או שמשהו בא ואמר: "היית חרדי והיית סקטוריאלי ודאגת לתת תעדוף שבירושלים יבואו לגור רק ציבור חרדי וציבור חילוני או דתי לאומי לא יהיו פה".

אז אני רוצה לבשר לכם תלמידים יקרים, אני במשנתי, בחינוך שקיבלתי, זה דבר ראשון דרך ארץ קדמה לתורה. זה דבר ראשון ואהבת לרעך כמוך, אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו. תשפוט את האדם רק לפי יכולותיו

תבדוק מה הוא עשה ומה המצע שלו לעתיד.

תוכל להאמין במצע שלו בעתיד, לפי ההיסטוריה של העשייה שלו.

אני אהיה בעז"ה ראש עיר של כל התושבים בירושלים, ללא הבדל דת צבע מין וגזע, אני בעז"ה אשרת את כולם, כפי שדרך התורה ודרכי ואמונתי מחייבים אותי לעשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר