פרסום ראשון

יאח"ה ללופליאנסקי: שמש עד מדינה ונסגור את התיק

"כיכר השבת" חושף פרטים נוספים על השתלשלות החקירה שהביאה למעצרו של רה"ע ירושלים לשעבר, אורי לופליאנסקי, בחשד שקיבל סכומי עתק כשוחד: כך שברו אותו חוקרי יאח"ה, וגם - החוקרים הציעו: שמש עד מדינה ונסגור את התיק. האם לופליאנסקי ייענה להצעה? (חדשות)

דוד כהן | כיכר השבת |
אורי לופליאנסקי מובא להארכת מעצר (פלאש 90)

דבר מעצרו של אורי לופוליאנסקי (צפו בוידאו מבית המשפט) , מי שכיהן כראש עיריית ירושלים בחשד לקבלת שוחד בגובה שלושה מיליון שקלים הכה בתדהמה את הציבור החרדי על כל רבדיו.

"כיכר השבת" חושף פרטים נוספים על השתלשלות החקירה שהביאה הבוקר למעצרו: בראשית השבוע הגיעו לביתו של אורי לופליאנסקי שורת חוקרים והחלו לצלוב אותו מכל עבר. לדברי מקורבים לפרשה, היתה זו חקירה קשה ולופוליאנסקי התקשה להשיב על מרבית השאלות.

בשלב מסוים הוא נשבר. בשלב הזה הרימו חוקרי יאח"ה את הכפפה והציעו לו לשמש כעד מדינה נגד החשוד המרכזי בתיק, א"א, בתמורה לסגירת התיק נגדו.

"החוקרים שיחקו על המצפון של לופליאנסקי והצליחו בסופו של דבר לשבור אותו", סיפר גורם המעורב בתיק.

נכון לשלב הזה, לא ברור האם אורי לופליאנסקי החליט להענות להצעה המפתה.

בשבוע שעבר התפוצצה "פרשת הוללינד" בקול תרועה רמה, עם מצעד עצורים.

בימים האחרונים נפוצו שמועות על מעצרם הצפוי של ראש-הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ואורי לופוליאנסקי - ששימשו כראשי עיריית ירושלים.

לפי גורמים במערכת המשפטית, "פרשת הולילנד", היא מהחמורות בתולדות ישראל, ומה שנחשף עד עתה הוא רק קצה הקרחון בפרשייה החמורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר