הפתעה בירושלים

ליאון פירק את הגוש החילוני: ברקוביץ - בחוץ

ראש עיריית ירושלים משה ליאון הצליח לפרק את הגוש החילוני ולהכניס לקואליציה את יוסי חביליו ומר"צ, מי שנשארו בחוץ אלו 'אגודת ישראל' ו'התעוררות': "נכנע לשותפים מדגל וש"ס" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ליאון במעמד החתימות, אמש (צילום: באדיבות המצלם)

ראש עיריית ירושלים משה ליאון הצליח להפתיע את חבריו בעירייה ולפרק את הגוש החילוני בראשות סיעת 'התעוררות' של עופר ברקוביץ.

אמש (שני) חתם ליאון עם הסכמים קואליציוניים עם יוסי חביליו ויהודה בן יוסף, שני חברי המועצה שהיו חלק מהגוש החילוני של ברקוביץ, היום צפוי ליאון לחתום עם סיעת מרצ.

מי שנשארו כעת באופוזיציה אלו סיעות 'התעוררות' ו'אגודת ישראל'. בהודעה שפרסמה אמש סיעת 'התעוררות' נאמר כי התקבלה ההחלטה ללכת לאופוזיציה: "בחודש האחרון ניסינו להגיע להבנות עם ראש העירייה, מי שנבחר בקומבינה על הראש של הציבור הירושלמי.

"ליאון, שבילה את רוב הזמן בחו"ל, ראשית נכנע לשותפים מדגל וש"ס בהסכמים אותם סירב לחשוף לציבור הירושלמי. שנית, בידיו חסם כל השפעה שהתעוררות דרשה בקשר לשמירה על השכונות הציוניות בעיר במסגרת ההבנות שהוגשו בתכנון בנייה".

על ההסכם עם חביליו נאמר: "ולבסוף, חזר בו מסיכומים שכבר סוכמו. וסגר עם יוסי חביליו כדי שישמש עלה תאנה לקואליציה שחבריה כבר פועלים בימים אלה מנסים לאיים על החיים בירושלים".

"נדע לשמור על תושבי ירושלים, שחפצים בעיר פורחת, נקייה ומשגשגת, גם מהאופוזיציה", נאמר.

ליאון, כנראה, לא מתרגש מהביקורת. במעמד החתימה עם חביליו אמר: "יוסי חביליו הוא שותף רצוי ומבורך לקואלציה הירושלמית. אני שמח על הרחבת הקואליציה ושיקופם של רצון תושבי ירושלים במועצת העיר לשנים הקרובות".

חביליו עצמו אמר: "אני רואה חשיבות בייצוג מגוון לכל זרמי ירושלים וזה בדיוק מה שמייצגת קואליציית ליאון. אני קורא לתנועת התעוררות להצטרף גם הם לקואלציה ורואה בכך חשיבות רבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר