התיעוד מוכיח

האם ניר ברקת מזגזג והיה קשור בעבר ל'קרן החדשה'?

לאחר שטען הבוקר כי הפגנות האתיופים ממומנות על ידי הקרן לישראל חדשה, חשף מנכ"ל הקרן בטוויטר תיעוד של ניר ברקת שהצטרף בעבר למשלחת של הקרן ועבד עימם (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ניר ברקת (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

הסתבך עם הקרן החדשה? בראיון שקיים היום (רביעי) ניר ברקת, טען כי המפגינים ממומנים ע"י 'הקרן החדשה', בתגובה לכך טען מנכ"ל הקרן כי ברקת עצמו היה בעבר קשור לפעילות הקרן.

מיקי גיצין, המשמש כמנכ"ל הקרן החדשה כתב לאחר הראיון של ניר ברקת: "היו ימים של ברקת שהוא עבד עם הקרן החדשה לישראל על הקמת קרן JVP. בקיצור, שלא יבלבל במוח, ושלא יצטרף למקהלת הימין כי הקשר שלו עם הקרן מתועד היטב".

ניר ברקת צייץ בתגובה: "מיקי, גם שעון מקולקל מדייק פעמיים ביום ואכן, הקרן החדשה תמכה בעבר בפרוייקטים ראויים כמו IVN, שאני גאה להיות ממקימיו. זאת לא הבעיה".

"‫לצערי בשנים האחרונות הקרן בחרה להסיט את הכספים לתמיכה בארגונים הפועלים נגד המדינה וחיילי צה״ל ובפעילות פוליטית של גורמים קיצוניים. הלכתם לאיבוד, חבל".

בשיחה עם 'כיכר השבת', מבהיר גיצין: "ברקת היה מעורב ב IVN לא JVP, שזה אירגון שעסק בפיתוח טכנולוגי שנבנה בין היתר ע"י הקרן והשותפים - יחד עם ברקת".

בדבריו אמר ברקת: "לצערי שמעתי שהקרן חדשה שפכה את המשאבים שלה כדי ללבות את האש. דיברתי עם חברים אתיופים והם אמרו שהם קיבלו סיוע מהקרן החדשה".

ברקת הוסיף ואמר: "אני מעריץ את משטרת ישראל, לפעמים הארגון עושה טעויות ויש אנשים שסורחים. אם יש עדה או מגזר שיש לה משבר עם המשטרה – זה פתיר. אמנם יש אתגרים עם החינוך והמגורים, ולכן צריך לחנך את הציבור הלא אתיופי לקבל את האחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר