גפני וליברמן התקוטטו

פרסום ראשון: ביבס יפעיל תחבורה ציבורית בשבת

לאחר שליברמן וגפני הספיקו להתקוטט על הודעת ראש העיר מודיעין, חיים ביבס, כי לא יצטרף למיזם חילולי השבת של עיריית תל אביב, החל מהשבת, תופעל תחבורה ציבורית בשבת - גם במודיעין (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ביבס, ליברמן וגפני (צילומים: תומר נויברג ויונתן זינדל - פלאש 90)

פרסום ראשון: לפני כחודש התקוטטו חברי הכנסת אביגדור ליברמן ומשה גפני על רקע הודעתו של ראש העיר מודיעין חיים ביבס כי לא יצטרף למיזם של עיריית תל אביב להפעלת תחבורה ציבורית בשבת, אלא של'כיכר השבת' נודע כי החל מהשבת תופעל תחבורה ציבורית בשבת - גם בעיר מודיעין.

בהודעתו, אמר ביבס כי הוא "לא יצטרף למיזם של עיריית תל אביב", כשכוונתו היתה שהעירייה לא תישא לבד בהוצאות מיזם האוטובוסים בשבת, אך ליברמן וגפני מיהרו לעשות הון פוליטי, כל אחד לצרכיו הוא, על גבי הודעתו של ביבס.

ביבס הודיע כי הוא מצדד במהלך פשרה להשיב את אוטובוס השבת למרכזי הבילוי בתל אביב, שפעל רק בימי הקיץ - ולהפעילו לאורך כל השנה. עוד אמר כי ימתין לסבב המכרזים הבא להפעלת קווי מוניות שירות, לאחר הרכבת הממשלה הבאה.

הודעת ביבס הפכה עד מהרה לפולמוס פוליטי בין יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן ליו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני. "חיים ידידי, נדהמתי לשמוע את עמדתך בנוגע לתחבורה ציבורית בשבת. מציע לתושבי מודיעין להיזהר שלא תקומו בבוקר ותגלו שמודיעין הפכה למודיעין עילית", כתב ליברמן.

גפני הגיב לדברי ליברמן ואמר כי "מר חיים ביבס נוהג באחריות, הוא לא הופך את מודיעין למודיעין עילית, בניגוד לך אביגדור ליברמן שעמדת בתור שנים רבות לקבל ברכה מרבנים, אדמורים ומקובלים, ובוקר אחד קמת והפכת להיות שונא דת".

כאמור, ל'כיכר השבת' נודע כי הקו ייצא לדרך בשבת הקרובה ויפעל החל מהשעה 10:00 ועד לשעה 16:00, כאשר כל נוסע ישלם עשרה שקלים בעבור הנסיעה לכל צד.

בעירייה הוסיפו כי "מיקום התחנות בתל אביב מתואם עם מיקומי התחנות של 'נעים בסופ"ש' שירות ההסעות של עיריית תל אביב וזאת במטרה לאפשר למודיעינים להשתמש בתוך תל אביב בשירות זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר