גל ההסתה נמשך

ציפי לבני מצטרפת לטרנד: "מכרתם סדר יום לחרדים"

אחרי גבי גזית, רון קופמן ורון חולדאי - הגיעה תורה של יו"ר קדימה, ציפי לבני, להלום בחרדים. במהלך ישיבת "קדימה", אמרה לבני: "הליכוד מכר את סדר היום הלאומי שלו לטובת פוליטיקה חרדית. כולם מפסידים מזה". לדבריה, "קדימה בראשותי יכלה לומר לא ואמרה לא". הסיעות החרדיות שותקות (חרדים)

מנחם כץ | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

יו"ר האופוזיציה, ציפי לבני, החליטה להצטרף לטרנד החדש: מתקפה על החרדים.

אחרי ההתבטאויות החמורות של גבי גזית, ההשתלחות המחוצפת של רון קופמן וההסתה חסרת-התקדים של ראש עיריית תל-אביב רון חולדאי - הגיעה תורה של לבני.

במהלך ישיבת סיעת "קדימה", היא החליטה לסגור חשבון פוליטי עם סיעת ש"ס ופתחה במתקפה על החרדים.

"קדימה בראשותי יכלה לומר לא ואמרה לא בנושאים שהבנו שהם הרי גורל למדינה", אמרה לבני.

"לא מדובר רק בקצבאות והכספים, הסיפור כאן הוא לא העניין החרדי, ודאי לא על כולו כקבוצה, אלא על פוליטיקה שמנצלת לרעה שיטה גרועה ופוליטיקאי חלש – שמביאים למצב שנשים נדחקו לירכתי אוטובוס, שלא בונים חדרי מיון ושאין לימודי ליבה", אמרה לבני ושיגרה חיצים לעבר ש"ס ויהדות התורה.

לבני סיפרה, כי "כאשר דיברתי עם ביבי על יצירת שותפות בינינו תשובתו היתה – אני כבר מחובר ומחויב לשס".

יו"ר "קדימה" כמובן תקפה את "הליכוד", על חשבון החרדים: "לא מדובר רק על ניצול של המערכות אלא על הליכוד ומה שקרה לו - הליכוד שמכר את סדר היום הלאומי שלו לטובת פוליטיקה חרדית. כולם מפסידים מזה, כל מי שאכפת לו מהיהדות במובנה הלאומי ולא רק הדתי".

כדי שלא יחשבו שהיא אנטי-דתית, הבהירה לבני: "זו לא עמדה אנטי דתית או אנטי חרדית זו עמדה שמעמידה את האכפתיות לעתיד החברה המשותפת מעל הכל – ושלא עמדה בראש מעייניו של רה"מ".

הסיעות החרדיות, עדיין שותקות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר