מתנצל ותוקף

נתניהו: "הפכו אדם למחבל רק כדי לפגוע בי"

חשיפת עמית סגל על הטיוח החמור של המשטרה והפרקליטות, העלתה היום את ראש הממשלה למתקפה: "אם את זה הם כותבים במייל, מה הם אומרים בחדרי חדרים" (ארץ)

(צילום: מתוך הפייסבוק של נתניהו)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התנצל היום (שלישי) בפני משפחת יעקוב אבו אל קיעאן, שנדרס למוות באום אל חיראן, כאשר תחילה טענו במשטרה כי מדובר במחבל.
"אני קיבלתי דיווח, שאלתי 3 פעמים קיבלתי דיווח מלשכת המפכ"ל שזה היה פיגוע טרור. אחר כך, כשזה התברר ביקשתי להמתין לסוף".

"אני קודם כל רוצה להביע התנצלות בשמי, בפני משפחת אל קיעאן שאבי המשפחה נהרג. אמרו שהוא מחבל, אתמול התברר שהוא לא מחבל. אתמול התברר שבכירי הפרקליטות והמשטרה הפכו אותו למחבל כדי להגן על עצמם ולפגוע בי".

נתניהו כינה את חשיפת עמית סגל אמש בחדשות 12 "מטלטל" ואמר על חקירותיו כי "מדובר בחקירות פוליטיות, חקירות מזוהמות מהרגע הראשון. ראינו בכירים במשטרה ובפרקליטות מטייחים חקירות ומכסתחים אחד על השני".

"הפרקליטות והמשטרה לקחו אזרח ישראלי שבפעם הראשונה נהרג בטעות, בפעם השנייה עשו לו רצח אופי אחרי מותו. הפכו אותו למחבל רק כדי לפגוע בי".

"פרקליט המדינה אומר באימייל שלו שהם קוברים חקירות, מעוותים את הצדק והאמת מסיבות פוליטיות, לפי מה שנוח להם. אתמול הייתה דוגמה בדיוק גם לזה שנחשפה. חוקר בתיקים נגדי ונגד רעייתי נמצא בניגוד יחסית חריף. הוא חוקר את רעייתי, שופך את דמה, מביא אישה בשם סבטלנה שעובדת אצלנו בבית ומאיים עליה שאם לא תתן עדות שקר בענייני היא תלך לכלא".

"אז הדבר הזה נחשף גם כן, וגם את המקרה הזה מח"ש רוצים לבדוק, ושוב - במקרה הזה המשנה לפרקליט המדינה, מומי למברגר, כותב באימייל - אני לא רואה מצב בעת הזו שמח"ש נכנסים לחומרים בתיק 2000 והוא מוסיף, 'נסיבות מובנות'. הבנתם את זה? זה פשוט לא ייאמן. אנחנו, הוא אומר, לא נחקור את העבירות של החוקרים בתיקי נתניהו כי אנו רוצים להפליל את נתניהו. זה מחדל יום הכיפורים של הפרקליטות והמשטרה, זו לא הייתה חקירה, זו קנוניה מושחתת להפיל ראש ממשלה. זה תיק 10,000".

נתניהו טען כי "אם זה מה שהם כותבים באימייל, מה הם אומרים אחד לשני בחדרי חדרים", ולסיום הוסיף כי "מה שחשוב עכשיו זה חקירה עצמאית בלתי תלויה, זו הדרך היחידה להחזיר את האמון לשלטון החוק ולהבטיח גם את הדמוקרטיה שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר