הפלונטר הפוליטי • צפו

נפתלי בנט: 'לא אוותר על עמדותי הלאומיות בשביל תפקיד'

יו"ר מפלגת ימינה נפתלי בנט הסביר, לראשונה מאז הבחירות, מדוע הוא מסרב לחבור לממשלתו של נתניהו, לו ניתן המנדט, ושוקל ברצינות לחבור לממשלת שמאל-מרכז עם לפיד וליברמן • צפו (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ כנסת)

הפלונטר הפוליטי: יו"ר מפלגת ימינה ח"כ נפתלי בנט דיבר לפני זמן קצר (שלישי), לראשונה מאז הבחירות, והסביר מדוע המליץ על עצמו כמועמד לראשות הממשלה, ולא על לפיד או נתניהו - עליו הוטלה מוקדם יותר היום מלאכת ההרכבה.

"בבית הזה זקוקים לעצה טובה, לאור ולאמירת אמת", פתח בנט. "במהלך הקמפיין סירבתי לשקר, ונצמדתי לאמיתות למרות שידעתי שיעלה מחיר אלקטורלי. לנו יש מצפן חד: מה שטוב לישראל".

לדברי בנט, "מה שנכון לישראל, זו הקמת ממשלה יציבה, כדי להציל את מדינת ישראל מבחירות נוספות והידרדרות לכאוס. והיא צריכה לקבל את הקונצזוס הלאומי. נוטה ימינה, לא לקיצוניות הימנית. אפעל בכל כוחי למען ממשלה כזו".

"ימניות אינה קיצוניות", תקף בנט את בצלאל סמוטריץ', שביקר אותו מוקדם יותר, "יש פוליטיקאים שהחלו בקמפיין לבחירות חמישיות. זה הכי קל. בעיניי זו התנהלות ילדותית וחסרת אחריות".

סמוטריץ' (צילום: Sraya Diamant/Flash90)

במקביל, הדגיש: "יש מי שחושבים שאוותר על עמדותיי הלאומיות בשביל תפקידי, ואלך לממשלת שמאל. אני לא מכיר הרבה פוליטיקאים שלא זינקו על האפשרות להיות ראש ממשלה".

"לא אוותר על ערכי הציונות והאחדות בעד שום הון שבעולם. צריך ממשלה יציבה שמשקפת את הקונצנזוס הלאומי ללא קשר למרכיבים האישיים. בואו ניתן מאמץ כולם, מכל הצדדים, לא לטפס על עצים, לא להקצין, לחשוב איך בצורה אחראית פותרים את הפלונטר".

יו"ר מפלגת ימינה נפתלי בנט חתם והצהיר: "אני מתחייב לעשות הכל, כדי להביא את מדינת ישראל לחוף מבטחים".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר