סערה ברשת

אביו של אביר קארה לפעיל הליכוד: "אני חמוש, תיזהר, אירה בך"

פעיל הימין רמי בן יהודה פרסום סרטון שבו נראה אביו של חבר הכנסת מ'ימינה' מאיים עליו שירה בו, במהלך הפגנה • אביר קארה: "רצו לערוץ 20 עם הקטעים חתוכים וערוכים" (ברשת)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: אבשלום שושני, פלאש 90)

סרטון קצר שפרסם אמש רמי בן יהודה ברשתות החברתיות עורר סערה, לאחר שנשמע בו אביו של חבר הכנסת אביר קארה מ'ימינה' מאיים על פעיל הימין כי ירה בו. "תיזהר אני חמוש, אני אירה בך!" נשמע האב אומר למפגין הימני.

בתגובה, כך מתוך הסרטון, שאל בן יהודה את אביו של קארה: "חמוש? תירה בי? אתה אבא של אביר קארה מאיים שתירה בי?"

הדברים נאמרו במהלך הפגנה מחוץ לביתו של קארה במועצת בנימין, בו מתגורר עם בנו חבר הכנסת. בסרטון שפורסם נשמע פעיל הימין אף מטיח מילים קשות באביו של חבר הכנסת, קודם ששוגר לעברו האיום.

בתגובה, פרסם חבר הכנסת ציוץ בטוויטר ובו הסביר כי הקטעים הם חתוכים וערוכים, לאחר שאביו איבד את העשתונות. "חבורת עבריינים הגיעו לבית של הוריי, הפגינו מול אבא שלי - אדם מבוגר בן 80, אזרח שאין לו קשר לפוליטיקה, שלחם בכל מלחמות ישראל ממקימי מפעל ההתיישבות והטיחו בו קללות ונאצות", כתב קארה.

חבר הכנסת הוסיף: "כשאבי הקשיש איבד את עשתונותיו הם רצו לערוץ 20 עם הקטעים חתוכים וערוכים. האנשים הללו יתנו את הדין על הטרדה. למי ששומר עלינו מלמעלה הם מזמן לא דופקים דין וחשבון מוסרי. אני מודיע לכם: גם אלף איומים עוד אלף זרקא וזרקא על משפחתי ואלף סילופים ואלף קללות ואלימות, לא ישברו אותי. זה רק מדרבן אותי להצליח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר