לראשונה אי פעם:

שגריר ישראל באמירויות זומן לשיחת נזיפה

בשל המהומות בהר הבית, החליטו באמירויות לזמן לראשונה מאז הסכם נרמול היחסים את השגריר הישראלי אמיר חייק לשיחת נזיפה "בעקבות אירועי ירושלים ואל אקצא" (מדיני)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: Jamal Awad/Flash90)

משבר ביחסים? לראשונה מאז הסכמי הנורמליזציה, 'הסכמי אברהם', במסגרתם חתמה ישראל על הסכם נורמליזציה עם איחוד האמירויות, הוחלט על זימון השגריר הישראלי לשיחת נזיפה.

הסיבה לזימון השגריר הישראלי באמירויות, אמיר חייק, מגיע בשל "האירועים בירושלים ובאל אקצא".

אמש (שני) זומנו שגרירי ישראל במדינות ירדן ורוסיה לשיחות נזיפה, בנסיבות שונות. השגריר הישראלי בירדן זומן לשיחה בעקבות מדיניות ישראל בהר הבית. השגריר צפוי לייפות את כוחו של סגנו.

לצד זאת, שגריר ישראל ברוסיה יזומן לשיחת נזיפה בעקבות דבריו של שר החוץ יאיר לפיד נגד רוסיה ונגד מעשיה באוקראינה בכלל ובבוצ'ה בפרט.

ברבת עמון אומרים כי מלך ירדן שוחח עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ועם נשיא מצרים א סיסי, ובמהלך השיחות קראה ירדן לעצור את כלל הפעולות הישראליות הבלתי חוקיות והמתגרות.

ראש ממשלת ירדן הצדיק בישיבת פרלמנט את זריקת האבנים לעבר כוחות הביטחון בהר הבית ואמר כי "כל פלסטיני ואת כל עובדי הווקף האסלאמי הירדני שעומדים בצורה נעלה כמו צריח ואלה שמשליכים אבנים על כל הפרו ציוניים המטמאים את מסגד אל-אקצא באבטחת ממשלת הכיבוש הישראלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר