'מנותק מסבל האזרחים'

דיווח: משרד האוצר הזמין ריהוט משרדי בשווי מאות אלפי שקלים - ללא מכרז

ליברמן, שאמון על קופת האוצר של ישראל, ראה לנכון בתקופה כזו של עליות מחירים בלתי פוסקות, להזמין ציוד יקר ערך למשרדו בשווי של מאות אלפי ש"ח - עם פטור ממכרז (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ליברמן | ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

שר האוצר אביגדור ליברמן, משפץ בימים אלו את משרדו במשרד האוצר, כאשר על פי הדיווח הערב (ראשון) ב'ערוץ 14', שווי השיפוץ נאמד בכחצי מיליון שקלים.

על פי הדיווח של מוטי קסטל, למשרד של ליברמן הוזמן ריהוט בשווי של כחצי מיליון שקלים, השיפוץ, כך על פי הדיווח, אושר ללא מכרז, ע"י ועדת הפטור במשרד האוצר.

בפרוטוקול נרשם שמדובר בשיפוץ שמיועד לתקופה של שנתיים קדימה וההחלטה לאשר זאת עם פטור ממכרז, היא מכיוון שמכרז דומה אמור להיכנס לתוקף בעוד חודשיים, וזה נועד למנוע את עיכוב השיפוצים בחדשיים.

ממשרד האוצר נמסר: "השיפוץ המשמעותי האחרון במשרד האוצר בוצע בשנת 2000, לפני למעלה מ-20 שנה. שיפוץ חדרי הישיבות מבוצע במסגרת תוכנית העבודה השנתית של המשרד ללא קשר לזהות השר העומד בראשו, והוא צפוי להתקיים בתקופת חילופי השרים".

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני, אר בתגובה לריהוט החדש שנקנה: "לאנשים אין מה לאכול בגלל ליברמן, והוא קונה ריהוט חדש למשרד שלו, בשעה שבעוד שלושה חודשים הוא עף משם".

עוד אמר גפני: "לא להאמין עד כמה יכול איווט ליברמן להיות מנותק מהמציאות שאנו חיים בה, ולא מעניין אותו כמה האזרחים סובלים בגללו."

כפי שדווח אמש ב'כיכר השבת', שר האוצר ליברמן הכריז על עצמו - "אני לא פוסל את עצמי לראשות הממשלה", בריאיון ל"פגוש את העיתונות" בערוץ 12.

ליברמן, הצהיר במהלך הריאיון כי לא יסכים לשבת בממשלת רוטציה תחת בנימין נתניהו ובני גנץ, והבטיח: "אני מחויב לעשות הכול כדי שתקום ממשלה בלי ביבי, בלי דרעי ובלי גפני".

על הזינוק ביוקר המחיה תחת כהונתו כשר האוצר, טען ליברמן כי מי שאשם הוא נתניהו. ליברמן נשאל כי "כשהמדד עולה זה סימן שהמחירים עולים", והשיב: "המדד עולה בכל העולם. אצלנו הוא עולה חצי ממה שעולה בארה"ב וחצי ממה שעולה בבריטניה". לטענתו, בשנת 2009 ישראל הייתה בממוצע של ה-OECD ואילו בשנת 2020 ישראל היא המדינה השנייה הכי יקרה בעולם. "מי שחתום על זה הוא בנימין נתניהו", אמר שר האוצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר