אחרי חשיפת השחיתות

עובר לפוליטיקה: ההצעה שקיבל סעדה מרשימת 'הציונות הדתית'

סגן ראש מח"ש לשעבר, שחשף בראיון פרשיות שחיתות חמורות בצמרת המשטרה ובפרקליטות, קיבל הצעת הצטרפות לרשימת הציונות הדתית. הוא נוטה להסכים, אבל מבקש הסכמה משתי הסיעות המרכיבות (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
סעדה (צילום: Flash90)

ימים אחרי שחשף פרשיות שחיתות חמורות בפרקליטות המדינה וצמרת המשטרה, משה סעדה, מי שעד לא מכבר היה סגן ראש המחלקה לחקירת שוטרים, קיבל הצעה להשתבץ ברשימת 'הציונות הדתית' לכנסת.

לפי הדיווח של יקי אדמקר ב'וואלה', סעדה שוקל בחיוב את ההצעה, לפיה ישובץ במקום השביעי. הוא מתנה זאת בין היתר בכך שמועמדותו תהיה בהסכמת שתי הסיעות ברשימה - הציונות הדתית בהובלת סמוטריץ' ועוצמה יהודית בהובלת איתמר בן גביר.

אלא שגורמים בעוצמה יהודית הבהירו בעקבות הדיווח כי "משה סעדה הוא מועמד טוב וראוי, אבל אין תסריט שיקבל את המקום ה-7 ברשימה".

כזכור וכפי שדווח ב'כיכר השבת', יו"ר 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ', העביר ליו"ר 'עוצמה יהודית', ח"כ איתמר בן גביר, הצעה חדשה לפיה יקבל כמחצית מהמקומות בעשירייה הראשונה.

על פי הדיווח של העיתונאית דפנה ליאל ב'חדשות 12', סמוטריץ' מאמץ למעשה את דרישת בן גביר להנהגה משותפת ומתקרב לחלוקה של חצי-חצי ברשימה. סמוטריץ הציע לבן גביר את המקומות 2,5,9,10 כאשר מועמד מספר 7 יהיה מועמד מוסכם. האם המועמד הזה יהיה סעדה? ימים, או שבועות, יגידו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר