המצור על עוטף עזה

הביטחון האישי של תושבי ישראל קרס // עו"ד יצחק שינפלד

איני נביא ולא שוטה! אך מקובלני פתגם, 'כלב נובח אינו נושך'. לא יקרה כלום ברצועת עזה, המשבר יגמר כמו שהתחיל, שני הצדדים יסכימו ויסכמו שהם ניצחו // יצחק שינפלד בטור דעה דעה על הסגר בעוטף עזה (דעות)

עו"ד יצחק שינפלד | כיכר השבת |
עו"ד יצחק שינפלד (צילום: ללא קרדיט)

כשתמונות חוף הים העמוס מתרחצים שמחים בעזה, מול תמונת השממון והחידלון בחוצות עוטף-עזה המסוגרת, והתושבים העצורים עפ"י צו בבתיהם, מככבות בכותרות החדשות העולמיות, הפנמנו, במלחמה על התודעה הפסדנו. הבטחון האישי של תושבי ישראל קרס. רחובות שדרות שוממים, בנתיבות נזהרים, באשקלון מביטים השמימה בחשש, אוגדת עזה נזקקת לחיזוק כוחות מיוחדים, טנקים נפרקים מהמובילים, ובעזה החיים נמשכים כרגיל.

שורות אלו נכתבות כשגורמים עלומים מפרסמים תחזית: 48 השעות הקרובות קריטיות. איני מהמר, אך לא אטעה באם אומר: ׳נשיאים ורוח וגשם אין׳. איני נביא ולא שוטה! אך מקובלני פתגם, ׳כלב נובח אינו נושך׳. לא יקרה כלום, המשבר יגמר כמו שהתחיל, שני הצדדים יסכימו ויסכמו שהם ניצחו.

השינוי במזרח התיכון משמעותי. ב- עזה הריחו את ריח הזיעה בי״ם. ב-עזה הפנימו את חולשת השלטון בישראל. ממשלה מקרטעת ללא רוב בבית הנבחרים, הנסמכת בעל כורחה ובגלל תאוות שלטון בלתי נשלטת, על שותפים החפצים בהעלמות ישראל היהודית מהמפה באזור. שבראשה עומד חליפי לא מנוסה בעליל, שהחליף את הכושל המוכח, שנאלם ונעלם עד שחוששים לבריאותו הנפשית.

מאידך, דווקא ממשלה חלשה שכזו, ללא חוט שדרה וללא ניסיון, יכולה להגרר להרפתקה צבאית כואבת והרסנית ברצועת-עזה המנסה להשתקם.

הג’יהאד האיסלמי ה׳גא״פ׳ הינו ארגון טרור זוטר יחסית, היכולת שלו לאיים ולשתק עשרות אלפי תושבים בישראל כבר 4 ימים, מפליאה. ההרתעה הישראלית נמחקה ולא קיימת. ישראל הגדולה והביטחונית, נמסה מול ארגון טרור זוטר. בכל מדינה מתוקנת היו עושים ׳חושבים׳, לפחות מנהלים דיון ענייני פורה, למה ואיך? בישראל משלימים.

השאלה נוקבת, התשובה חקוקה על הקיר. התפוררות השלטון היהודי בישראל. חצי מהאוכלוסיה היהודית, 60 מנדטים בכנסת, לא מיוצגים בממשלה. סיעת רע״מ הערבית חלק מהקואליציה, אין קואליציה-ממשלה ללא תמיכה מסיבית של המשותפת האנטי יהודית-ישראלית בעליל. ההתפרעויות בערים המעורבות שואבות את כוחם מהרגשת ׳הממשלה איתנו׳. לא יעיזו לעשות לנו כלום. המשטרה חלשה, גם בגלל מערכת משפט שלא ממצה את הדין עם עבריינים, אולי בגלל שופטים מאוימים?

השבוע התפרסם, כי למעלה מחצי מהבדואים הנתפסים בעבירות-תנועה בכבישי הנגב, נוהגים ללא רישיון נהיגה אך משוחררים מיידית ללא הגשת כתב אישום. ׳שחרר׳ ההוראה, למערכת אין כוח ויכולת לטפל בעברייני התנועה שלא טורחים להגיע ולעמוד לדין, אך יודעים לעמוד על זכויותיהם המלאות בביטוח הלאומי ושאר זכויות מוקנות.

אובדן השליטה בנגב, שלטון כנופיות הפשע המאורגן בצפון, הטרור הערבי בערים המעורבות, הינם תוצאה של הזנחה של שנים. ההתפרצות דווקא עכשיו, בגלל ממשלה שהרחיקה בידיים חצי מהעם היהודי, בגלל תאוות שלטון ושנאה ללא מצרים. הערבים השותפים החדשים בשלטון, גובים את ליטרת הבשר שלהם, באנרכיה שמשתוללת ברחובות.

ממשלת השמאל והשיסוי חייבת להיזרק לפח ולהיעלם באם חפצי חיים אנו. ההיסטוריה תשפוט ותוכיח, ללא יהדות אין ישראליות.

כשבשריד בית מקדשנו מוותרים על מחיצת ההפרדה, כשראשי ממשלה ושרים עם כיפה, מארחים ומכבדים רפורמים, אנו מנסרים את הבסיס להצדקת קיומנו והיותנו כאן ועכשיו. אזי ניתן לשתף פעולה ולכרות ברית עם שונאים-ערבים השוללים את הצדקת קיומנו כאן ועכשיו, במקום עם אחים יהודים. השנאה עיוורת, תאוות הכבוד בלתי נשלטת, כשאין אמונה, אין מדינה. למען עתידנו ועתיד ילדינו בארצנו, חייבים להחליף את השלטון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר