איחוד בימין

סמוטריץ' ובן גביר סיכמו: ריצה משותפת וריצ'רץ' במקומות

לנוכח הסקרים האחרונים שהראו כי 'הציונות הדתית' לא עוברת את אחוז החסימה, נתניהו כינס בביתו את סמוטריץ' ובן גביר, ושכנע אותם לרוץ יחד • שני הצדדים יקבלו חמישה מקומות בעשירייה (פוליטי)

סמוטריץ' ובן גביר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 )

לפני כשבועיים הודיע יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, כי החליט לרוץ לבד, היום (שישי), לאחר פגישה עם נתניהו, הודיע בן גביר בהודעה משותפת עם יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ', כי הם ירוצו יחד בבחירות הקרובות.

מפלגות הציונות הדתית ועוצמה יהודית הגיעו להסכמה בדבר ריצה משותפת לכנסת ה-25. ח"כ סמוטריץ ובן גביר בירכו על ההסכם שיסייע לניצחון המחנה הלאומי ויביא ממשלה לאומית יציבה לישראל", נאמר בהודעה המשותפת שיצאה בשעה זו מטעם שתי המפלגות.

ראש הממשלה לשעבר ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו בירך על ההסכם שהושג בין הציונות הדתית ועוצמה יהודית ואמר: "אחדות היא צו השעה כדי להבטיח את ניצחון המחנה הלאומי והקמת ממשלה לאומית יציבה ל-4 השנים הקרובות".

יצוין, כי בכל הסקרים שנערכו בסוף השבוע האחרון, בן גביר רישום זינוק ענק וקיבל כשבעה מנדטים, לעומת זאת 'הציונות הדתית', היו סקרים שכלל לא עברו את אחוז החסימה.

בשל כך, זומנו השניים לפגישה משולשת היום עם יו"ר הליכוד נתניהו בביתו שבקיסריה, כאר שעה קלה לאחר הפגישה, הודיעו השניים, כי החליטו לרוץ יחד למען גוש הימין.

על פי ההסכם, סמוטריץ' יעמוד בראשות המפלגה, כאשר אחריו ימוקם איתמר בן גביר, כאשר בן גביר יקבל עוד ארבעה מועמדים בעשירייה הראשונה.

כך תראה העשיריה הראשונה

בצלאל סמוטריץ'

איתמר בן גביר

אופיר סופר - ציונות דתית

אורית סטרוק - ציונות דתית

יצחק וסרהולף - עוצמה יהודית

שמחה רוטמן - ציונות דתית

אלמוג כהן - עוצמה יהודית

מיכל וולדיגר - ציונות דתית

הרב עמיחי אליהו - עוצמה יהודית

מועמד עוצמה יהודית

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר