האיחוד ב'ציונות הדתית'

על שפת הבריכה: זו ההתחייבות שנתן נתניהו לבן גביר

לנוכח הסקרים הקשים שהיו בסוף השבוע האחרון, לפיהם, סמוטריץ' לא עובר את אחוז החסימה, נתניהו כינס בבהילות את בן גביר וסמוטריץ' בביתו בקיסריה, ונתן התחייבות משמעותית לבן גביר (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בן גביר ונתניהו (צילום: חיים גולדברג - כיכר השבת, יונתן זינדל - פלאש 90)

בערב השבת האחרונה, סמוך לכניסת שבת, 'הציונות הדתית' ו'עוצמה יהודית', הודיעו כי החליטו להתאחד תחת רשימה אחת ולרוץ יחד בבחירות הקרובות.

בחודש האחרון נעשו ניסיונות רבים מצד בן גביר כדי להושיב את בצלאל סמוטריץ' סביב שולחן המשא ומתן, אך לדברי בן גביר, סמוטריץ' בחר להתחמק כאשר הוא מבהיר לו, כי אין על מה לדבר לפני הפריימריז ב'ציונות הדתית'.

בן גביר שאיבד סבלנות, הודיע בשבוע שעבר כי החליט להיפרד מסמוטריץ' ולפתוח בריצה נפרדת לבחירות הקרובות, אך הדגיש, כי עדיין יש פתל למשא ומתן.

בסוף השבוע האחרון התפרסמו סקרים קשים מאוד עבור סמוטריץ', ואף חלקפ לא העבירו אותו את אחוז החסימה, מה שימנע כמובן את הקמת ממשלת החלומות של נתניהו.

בשל כך, נתניהו, הזמין בערב השבת האחרונה את השניים לשיחה בביתו בקיסריה, בן גביר אמר לנתניהו כי הוא עם הילדים, אך נתניהו לא נבהל והזמין את בן גביר למו"מ עם סמוטריץ', והציע כי הילדים ישחקו בבריכה של המשפחה, וכך היה.

לאחר מספר שעות של מו"מ שעלה יפה, הודיעו בן גביר וסמוטריץ' כי החליטו לרוץ יחד ואף הציעו ל'נעם' את המקום ה-11, אך כפי שדווח מוקדם יותר הערב, ב'נעם' סירבו ב"נימוס" להצעה.

אך מה היה בפגישה המשולשת - בין נתניהו, סמוטריץ' ובן גביר? על פי הפרשן עמית סגל ב'החדשות', בן גביר העלה טענות קשות כנגד נתניהו, ואף הבהיר לו כי ברגע האמת הוא ינטוש אותו וילך עם גנץ.

נתניהו, שישב על שפת הבריכה, התחייב לבן גביר שלא יקים ממשלה בלעדיו והוא אף יתן לו תפקידים חשובים בממשלה שתקום, וכמובן הוא התחייב שלא ילך לגנץ ויגיד לו, "אתה חייב להצטרף אליי מחשש לסכנת בן גביר", לאחר שנתניהו התחייב ובן גביר קיבל את מבוקשו ברשימה, השניים הודיעו כי הם סגרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר