"אני מוטרד מדבר אחר"

סמוטריץ' הפתיע: "מאמין לשקד, אבל אין לה שום סיכוי"

למרות כל הדם הרע שעבר בין בצלאל סמוטריץ' לאיילת שקד, בריאיון שנתן הערב סמוטריץ', הוא הפתיע ואמר כי הוא מאמין לשקד, אך סייג ואמר: "אם היא אחראית שתפרוש, אין לה שום סיכוי לעבור את אחוז החסימה" (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
סמוטריץ' ושקד בימים אחרים | ארכיון (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

לאחר שנפרדה מיועז הנדל והתנצלה בפני בוחרי הימין, יו"ר הציונית הדתית חה"כ בצלאל סמוטריץ' הבהיר הערב (ראשון), כי הוא מאמין לאיילת שקד.

את הדברים אמר בריאיון לערוץ 13, "אני שמח על האמירה של שקד, שבה לראשונה היא מבינה שהממשלה הזו הייתה טעות", אמר סמוטריץ', "אני חושב שאם כנים דבריה, אסור לה לקחת את הסיכון ולזרוק קולות לפח. אין לה שום סיכוי לעבור את אחוז החסימה".

לדברי סמוטריץ': "אנחנו לא מרגישים מאויימים, אבל אני מקווה שבתוצאות האמת נגדל עוד יותר. אנחנו מתחזקים והמצביעים שלנו יציבים – אבל אני מוטרד מדבר אחד, אני רוצה שלמחרת הבחירות תקום כאן ממשלה יהודית, ציונית ולאומית שטובה לישראל – ומה שמסכן את זה, זה זריקת קולות לפח".

בנוגע ליחס למערכת המשפט אמר סמוטריץ': "הדיון הוא לא דיון פרסונלי. אחרי הרבה מאוד שנים שהימין היה בשלטון ולא שלט באמת - אנחנו מתכוונים לעשות שינויים משמעותיים גם במערכת המשפט וגם ביחס לנגב ולמשילות וכן הלאה. אני הולך להציב כדרישה קואליציונית את חוק היועמ"שים, שאומר שממשלה ושר יכולים למנות יועץ משפטי כמשרת אמון, שבה הוא יעזור לבצע את מדיניותו".

כזכור מוקדם יותר הערב התפרסם סקר מנדטים חדש, ונבדק הריצה של איילת שקד יחד עם הבית היהודי, על פי הסקר, שקד עלתה וקיבלה 2.4 אחוזים, יותר ממה שקיבלה כשהייתה עם יועז הנדל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר