"תתעסקו ביוקר המחייה"

מקלב הביך את נציגו של איווט: "רציתם לפגוע ונכשלתם"

במהלך דיון שנערך בכנסת, ח"כ מקלב הביך את יו"ר ועדת הכספים כאשר חשף את המזימה של 'ישראל ביתנו' לפגוע במוסדות החינוך החרדיים; "במקום להיאבק על יוקר המחייה אתם מתעסקים בחרדים"

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אורי מקלב (צילום: ערוץ כנסת)

סוער במליאת הכנסת: במהלך דיון שנערך היום (שני) במליאה התפתח עימות חריף בין ח"כ אורי מקלב לח"כ אלכס קושניר מ'ישראל ביתנו', בנוגע ל"דאגה" הפתאומית של 'ישראל ביתנו' לציבור החרדי..

בנוסף, מקלב הביך את חברי 'ישראל ביתנו' כאשר חשף, כי ליברמן תכנן לפגוע במוסדות בהן מלמדים לימודי ליב"ה השייכות לרשתות החרדיות ובהן לומדים ילדים של חברי הכנסת מ'ישראל ביתנו'.

לדברי מקלב: "קושניר עלה להציג חוק וכל הנאום שלו היה נאום שנאה והסתה, הקראת פה נאום שכתבו לך במפלגה שלך - אתה חייב לתת תשובות לציבור על יוקר המחיה ואת זה אתה לא עונה, תדבר על מחירי הדיור, שר האוצר הבטיח גן עדן של תקציב והציבור נאנק. במקום להתבייש בהרס הכלכלה של המדינה אתם תוקפים את הציבור החרדי".

"אנשים מרכזים במפלגה שלך יושבים בכלא על לקיחת הכסף של הציבור תוך חשדות חמורים נגד אנשים מרכזיים בישראל ביתנו ואתם לא נותנים תשובות. רק הציבור החרדי שלא לומד ליבה מעניין אותך? הגשתם תוכנית כלכלית בה מוסדות שלומדים מאה אחוז ליב"ה בהצלחה רבה מאוד ואף חברי ישראל ביתנו שולחים את הילדים שלהם למוסדות האלו יקוצצו".

"ביקשתם לשנות את החוק ולקצץ להם בעשרים וחמישה אחוזים רק בגלל שנאה לציבור החרדי. אתה צריך לענות על שכר המעונות על האטימות והניכור שיש לכם. תסבירו מדוע כלכלת ישראל כושלת. הבטחת שתפגע בחרדים ויהיה טוב? פגעתם בציבור החרדי והכלכלה קורסת - לילדים אין מה לאכול פה בארץ כל אחד ממעמד הביניים ומטה לא יכול לסגור את החודש", אמר מקלב בזעם.

מוקדם יותר תקף מקלב בחריפות את שר הדתות לשעבר מתן כהנא ואמר: "אתם מבקשים כעת להעביר סמכויות משר המשפטים שהוא שר מכהן למשרד הדתות שבו אין שר מכהן, זה משרד המתנהל ללא שר וללא מנכ"ל. לא היה דבר כזה בישראל. מדוע אין שר במשרד הדתות כי השר כהנא לא הצליח להתמנות חזרה למשרדו, הוא חשב לסייע למפלגתו המתפרקת, שלח את חברו לסיעה יום טוב חלפון הביתה וחשב לחזור למשרדו אך הוא לא מצליח".

עוד הוסיף מקלב: "אלו ערכים של מפקד טייסת? לבגוד כך בחבריו למפלגה?, זהו עונשו של כהנא שמחזר על הפתחים ואף מפלגה לא רוצה את הסחורה הזו שבגדה בחבריו. אין לו שום הצלחות לכהנא במשרד, הוא חשב להביא את רפורמת הכשרות יחד עם ישראל ביתנו, הוא ניסה לזרות חול בעיני הציבור כביכול זו רפורמה שתסייע לכשרות אך הציבור אומר את דברו, רק השבוע ראינו את מסעדה בירושלים עוזבת את צהר ועוברת לכשרות מהדרין, כי הציבור לא רוצה כשרות שאינה כשרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר