לקראת הסכם עם לבנון?

השרה מ'יש עתיד' תוקפת: "נתניהו מפיץ מסרי חיזבאללה"

בצל המגעים מעוררי המחלוקת בין ישראל ללבנון להגעה להבנות על הגבול הימי, שרת האנרגיה מ'יש עתיד' תוקפת את הביקורת של יו"ר האופוזיציה (פוליטי מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

ההסכם להסדרת הגבולות הימיים עם לבנון: שרת האנרגיה קארין אלהרר תקפה בריאיון ל'ynet' את יו"ר האופוזיציה נתניהו שמבקר בחריפות את ההסכם המתהווה עם לבנון ואמרה כי "נתניהו מפיץ את מסרי חיזבאללה, פגע בקודש הקודשים".

עוד טענה כי ההסכם הוא טוב והוא "ישמור על האינטרסים הביטחוניים והכלכליים של ישראל". על האפשרות למתקפה של חיזבאללה בעקבות ההסכם אמרה אלהרר: "גם הקבינט וגם כוחות הביטחון ערוכים לכל מקרה, שאני מקווה שלא יגיע. צריך להבין אם חלילה יקרה משהו כזה, ישראל תגיב בכל העוצמה".

במענה לשאלה אם נתניהו לא צודק בטענותיו כי לפיד התקפל מול חיזבאללה, אמרה אלהרר כי "העובדה שנתניהו מפיץ את מסרי חיזבאללה היא פשוט מעוררת חלחלה.

אפשר להתווכח סביב נושאים פוליטיים, עד שהדבר מגיע לביטחון אזרחי ישראל, והוא פגע בקודש הקודשים. מעבר לעובדה שהוא משקר, אף אחד לא מעכב את הפקת הגז מכריש."

עוד הוסיפה ואמרה כי "להפך, ההנחיה של רה"מ ושלי היא להפיק את הגז כמה שיותר מהר. חיזבאללה לא מורה לנו מתי להפיק או לא. זאת שערורייה שנתניהו משקר במצח נחושה ופוגע בביטחון ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר