אמיר אוחנה שר החוץ?

לפני ההסכמים קואליציוניים: בכירי הליכוד מכוונים לתיקים

במפלגת 'הליכוד' ממשיכים להערך לקראת החזרה לשלטון ובמפלגה ינסו לשמור את שלושת התיקים הבכירים אוצר, חוץ וביטחון אצל המפלגה (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

נערכים לחזרה לשלטון: אחרי שנה וחצי על ספסלי האופוזיציה, בכירי מפלגת 'הליכוד' מכוונים לתיקים זאת עוד לפני שנחתמו ההסכמים הקואליציונים עם מפלגות 'גוש נתניהו'.

לאורך הקמפיין נתניהו טען כי ירצה לשמור את שלושת התיקים הבכירים (אוצר, חוץ וביטחון) בידי אנשי 'הליכוד', אך ייתכן ותתקבל דרישה ממפלגות הגוש לתת חלק מהתיקים, זאת בין היתר בצל הדיווחים על כך שיו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ מכוון לתיק הביטחון.

מנגד, בליכוד סימנו את יואב גלנט כמועמד המוביל לתפקיד שר הביטחון, זאת בשל העובדה שגלנט הוא בעל הרקורד הצבאי העשיר ביותר מבין כל שאר חברי 'הליכוד'.

בנוסף, כך על פי הפרסום ב'וואלה', גם אבי דיכטר שהיה ראש השב"כ מעוניין בתיק הביחטון, או לכל הפחות בתיק לביטחון הפנים אליו מכוון ח"כ איתמר בן גביר.

בין השמות האפשריים לתפקיד שר החוץ נמצאים אמיר אוחנה, יריב לוין וישראל כץ. בנוסף, על פי דיווחים לוין מכוון לתיק המשפטים - זאת בזמן שגם דודי אמסלם שהגיע למקום בכיר במפלגה מעוניין בתיק.

על פי הדיווח ב'וואלה' מירי רגב מעוניינת לחזור אל תיק התחבורה, וחה"כ מיקי זוהר שהשתחל אל העשירייה הראשונה מעוניין גם כן בתפקיד שר.

לצד זאת, התיקים בתוך הליכוד יחולקו על ידי נתניהו רק לאחר חתימת ההסכמים הקואליציוניים עם שאר מפלגות הגוש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר