מתייחסת לסערה

"שוביניסטים יצאו נגדי"; אילה בן גביר הגיעה לישיבת הסיעה

רעייתו של איתמר בן גביר הופיעה בישיבת הסיעה בכנסת והתייחסה לנשק שנשאה. בהמשך התייחס בעלה למגעים הקואליציוניים (פוליטיקה בארץ)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
ישיבת הסיעה (צילום: עוצמה יהודית)

אילה בן גביר, רעייתו של יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר השתתפה היום (שלישי) בישיבת הסיעה החגיגית של מפלגת 'עוצמה יהודית', שהתקיימה בכנסת לרגל השבעת הכנסת העשרים וחמש.

היא התייחסה לתמונה המשותפת שלה אתמול עם נשות ראשי הקואליציה בה נצפתה עם נשקה, ואמרה: "אני קוראת לכל אזרחי ישראל שמסוגלים לשאת נשק ויכולים מבחינה חוקית. שאו נשק, תעשו את זה בצורה מסודרת, טובה ובטיחותית. זה יכול להציל לנו את החיים".

עוד הוסיפה בן גביר: "חזרנו לארץ ישראל כדי לחיות במדינה ישראל בגאווה, בבריאות, בביטחון, זה חשוב מאוד. קחו נשק!"

אילה גם התייחסה להתקפות נגדה ברשתות החברתיות: "זה שהיו אתמול כמה שוביניסטים שיצאו נגדי, אנשים שדווקא החשיבו את עצמם כשמאל נאור, אבל כנראה היה להם קצת קשה איתי ויצאו נגדי על הנשק שאני מחזיקה, אז תנוח דעתכם, גם לנשים מותר להחזיק נשק ולהגן על חייהם", אמרה בן גביר.

כזכור, אתמול אירחה רעיית ראש הממשלה המיועד, הגברת שרה נתניהו, את נשות ראשי הקואליציה לפגישת גיבוש ראשונה אחרי ניצחון הימין בבחירות, אך מי שגנבה את ההצגה היתה אילה בן גביר, שצולמה אילה בן גביר כשהיא חמושה באקדח, והתמונה עוררה סערה ברשתות החברתיות.

בחשבון הטוויטר שלה היא הגיבה וכתבה: "גרה בחברון, אמא לשישה מתוקים ונוסעת בכבישים מוכי טרור ונשואה לבעלי שהוא האיש המאויים במדינה, וכן, יש לי אקדח. תתמודדו".

בן גביר עצמו פתח את ישיבת הסיעה בתנחומים למשפחות הנרצחים הבוקר בפיגוע הקשה באריאל. "הפיגוע הזה מוכיח, בצורה חד משמעית את הצורך בהקמת ממשלת ימין כמה שיותר מהר, להחזיר את המשילות, להחזיר את הביטחון, להחזיר את ההרתעה", אמר בן גביר

עוד הוסיף בהצהרת כוונות לקדנציה הקרובה: "מה שקרה, מלמד גם על הצורך הדחוף – שינוי נהלי פתיחה באש. ושינוי תנאי המחבלים בבתי הכלא".

בן גביר הוסיף "מברך את כוחות הביטחון שחיסלו את המחבל, אך יודע שהם גם צריכים כמה שיותר מהר ממשלת ימין מלא מלא".

באשר למגעי המו"מ להקמת הקואליציה אמר בן גביר: "אני מתכוון לפנות הערב לכל ראשי הסיעות של הקואליציה העתידית, בקריאה להתכנס כבר מחר, להגיע להסכמות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר