הבלגן בליכוד

נעילה וצרחות: האירוע שככל הנראה חסם את מינויה של הח"כית לשרה

גלית דיסטל אטבריאן לא תמונה לשרה בממשלה המסתמנת, לאחר האירוע שדווח במהלך הקמפיין ובמהלכו התעמתה עם יועציו של נתניהו (פוליטי)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
אוריך ודיסטל אטבריאן (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90 יונתן זינדל)

ההפתעה בליכוד: חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן, בניגוד לכל הציפיות, לא תמונה לשרה בממשלת נתניהו המסתמנת. כך הודיע ראש הממשלה המיועד לחברת הכנסת לפי הדיווח של עמית סגל, אמש.

יצוין כי דיסטל-אטבריאן הייתה מגדולי התומכות של נתניהו, ומהבודדות שהצליחו להיבחר עצמאית לכנסת, אחרי שנכנסה לרשימת הליכוד בפעם הראשונה כמשוריינת.

בליכוד מעריכים כי הרקע להחלטה המפתיעה הוא מה שתואר בתקשורת כעימות אלים במהלך הקמפיין, שבעיצומו יועצי נתניהו נעלו את דיסטל-אטבריאן במרפסת של מצודת זאב בתום ויכוח על ניהול מסע הבחירות.

מדובר בויכוח שניטש בין חברת הכנסת ובין אנשי נתניהו יונתן אוריך ועופר גולן על קידום תכנים במהלך הקמפיין ומידת מעורבותה של הח"כית.

כתבת חדשות 12 דפנה ליאל דיווחה כי אוריך צרח על דיסטל: "תעופי מפה, כפוית טובה שכמותך". דיסטל השיבה: "תסתום, מי אתה בכלל?". אחרי האירוע ניסתה חברת הכנסת לשוחח עם נתניהו על הפרשה אך משלא התאפשר לה היא עזבה את המקום.

בהמשך דיווח יקי אדמקר באתר "וואלה!" כי באותו אירוע דוברו של נתניהו אף נעל את חברת הכנסת דיסטל אטבריאן במרפסת - ונטש את המקום.

דיסטל אטבריאן עצמה התייחס לפרסום בראיון ל'פגוש את העיתונות' בחדשות 12 ואמרה: "עם כל הכבוד ל'עלמה במצוקה שנעולה במרפסת' היו איתי הרבה מאוד אנשים בתוך המרפסת ובתוך החדר. אוריך (יועצו של נתניהו) טרק את הדלת ותוך שנייה מישהו הגיע לפתוח. זה היה לא נעים. היו שם הרבה צעקות באוקטבות גבוהות מאוד ונאמרו כל מיני דברים שהשתיקה יפה להם".

עוד הוסיפה הח"כית: "לא ניפצתי אגרטל ואני לא חושבת שיש שם אגרטל בכלל. אני מבינה את החיבה לרכילות הצהובה. הריב היה על שטויות שבוערות לי ולכל אנשי המקצוע. זה באמת נסלח. אני גם רוצה לומר מילה להגנתו של טופז לוק, יונתן אוריך ועופר גולן (אנשי הקמפיין של נתניהו) שעושים עבודה טובה מאוד ועברו הרבה דברים. לא קל להיות בסביבת נתניהו. כל מי שאיכשהו נתפס כמקורב לנתניהו עובר דברים קשים מאוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר