"הגברת נכנסה"

הסכם סודי בין ביבי לשרה? מקורבים מעידים בתביעת הדיבה

עדויות בתביעת הדיבה שהוגשה נגד העו"ד שטען להסכם סודי בין נתניהו לרעייתו שרה • העידה שרת הפנים לשעבר שקד וגורמים נוספים (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בבית משפט השלום בראשון לציון התקיים היום (ראשון) דיון בתביעת הדיבה שהגיש מקורבו של נתניהו, עו"ד דוד שומרון, נגד עו"ד דוד ארצי, שטען בעבר כי שומרון ערך "הסכם סודי" בין נתניהו ורעייתו שרה. שומרון תבע את ארצי דיבה על סך 400 אלף שקלים.

היום העידו מספר עדי הגנה בהם שרת הפנים לשעבר איילת שקד והאלוף במילואים גיא צור, שבעבר התראיין לתפקיד המזכיר הצבאי של ראש הממשלה.

לפי הדיווח ב-N12, צור סיפר במסגרת חקירתו כי זומן לשלושה ראיונות לתפקיד המזכיר הצבאי. "בריאיון הרביעי התבקשתי להגיע לבלפור. ראש הממשלה התיישב ושאל אותי שאלה אחת. אז נכנסה הגברת נתניהו, לחשה משהו על אוזנו והוא יצא למשהו דחוף. הגברת נתניהו התיישבה ושוחחה איתי 45 דקות, אז ביבי חזר ואמר שהוא מתנצל ושהוא ראיין אותי מספיק ונגמר הריאיון".

עוד העיד צור כי נתניהו שאלה אותו על ההתנתקות והוסיף שאינו יודע מדוע יצא נתניהו מהחדר באותו רגע. "מיד אחרי הריאיון עם שרה שהתקיים ביום שישי, קיבלתי תשובה שלילית (ביום ראשון) ושלתפקיד התקבל אייל זמיר".

איילת שקד העידה אחרי צור וסיפרה כי גם לא הייתה פגישה בבית נתניהו, יחד עם נתניהו ורעייתו שרה, לפני שהתמנתה לתפקיד ראש הלשכה. כשנשאלה אם יש משקעים בינה ובין שרה נתניהו, השיבה שקד: "מבחינתי אין, מבחינתה אולי יש".

שקד הוסיפה, לפי הדיווח ב-N12: "אני אומרת בכל מקום שהם (ביבי ושרה) שותפים לכל דבר ועניין. היא האדם שהוא הכי סומך עליו. הוא מתייעץ איתה בעניינים הפוליטיים, אני יודעת שכן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר