הכל נשאר במשפחה?

בתו של ח"כ מוזס מתפקדת לקדימה: "אבא שלי ליברל"

בתו של סגן שר החינוך המיועד, ח"כ הרב מנחם אליעזר מוזס, מתפקדת לתנועת "קדימה" ורוצה להתמודד על מקום ברשימה לכנסת ● "מעריכה מאוד את ציפי לבני", היא מספרת ומציינת כי ביכולתה לאחד בין חילונים ודתיים ● על אביה: "הוא אדם פתוח, חילונים אוהבים אותו" (ארץ, פוליטי)

איטל קציר | כיכר השבת |
(פלאש 90)

בעוד ח"כ מנחם אליעזר מוזס נאבק בימים האחרונים בתוך סיעת "יהדות התורה" על תפקיד סגן שר החינוך, יוצאת בתו היידי מוזס בראיונות לכלי התקשורת בהצהרות פוליטיות ואומרת כי היא מתפקדת למפלגת "קדימה", ומתכוונת להתמודד על מקום ברשימת הסיעה לכנסת.

מוזס הסבירה בראיונות כי היא יוצרת יוצרת חיבור בין העולם הדתי לחילוני. "אני מעריכה מאוד את ציפי לבני", היא אומרת, "ורוצה מאוד להיות באחת ממשבצות הנשים במפלגה".

את אביה, חבר-הכנסת מוזס, היא מגדירה "אדם ליברלי ופתוח שחילונים אוהבים".

היידי מציינת כי "מכל תשעת אחי ואחיותי הנשואים החרדים יש אחות אחת שלא עובדת. ולא כי היא לא רוצה, כי היא ללא תעודה וחתנו אותה בגיל צעיר...יש לנו מחיר בתור ילדים שגדלו למשפחות חרדיות אדוקות שעלינו לשלם גם אם לא רצינו.

"אם תרצו פעם להעמיק ולהבין, תדעו שהדור הצעיר בציבור החרדי לפעמים לא יודע איך מתקיימים ומהר מאוד הם נשואים וצריכים לכלכל את ילדיהם הקטנים.

"האצבע להאשים מופנית כלפיי דור ה-60 --- כרגע זה מצב נתון וצריך לעזור לחלשים. אני מקווה שאחרי הכל גם אתם לא תתנגדו לעזור להרים אדם משולי הדרך ולתמוך בו בצעדיו הראשונים.

"וכן, אני יודעת שהציבור החרדי האדוק צריך דחיפה רצינית... אם זה לחייב אותם בלימודים ברמה גבוהה יותר ואם זה בלהרים להם מקומות עבודה שמתאימים לרמת צניעות שלהם".

מוזס, שהתרחקה מן הדת במהלך השנים, רוצה לחולל שינוי. האם ה"ייחוס" שלה יסייע לה להתברג במקום ריאלי ברשימת קדימה לכנסת? ימים יגידו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר