ח"כ אמנון כהן: "הרב עובדיה בוחר אותנו אחד-אחד!"

יו"ר ועדת הפנים הנכנס ח"כ אמנון כהן: "ועדת הפנים תהיה לפה ולמגן של כל מי שנפגע מרשלנות או הזנחה בנושאים כמו קרינה, זיהום אוויר וקרקע, תנאי כליאה מחפירים, מערך הצלה כושל או שלטון מקומי חסר משאבים". הגדיל לברך ח"כ דב חנין שאמר לח"כ אזולאי: "הציבור הישראלי חייב לך הרבה מאוד עבור עבודת חקיקה חשובה. כהן הגיב: "ומה חשבת?! הרב עובדיה בוחר אותנו אחד אחד!"

ישראל אהרון | כיכר השבת |

בטקס חילופי יושב הראש בועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת, היו"ר הנכנס, ח"כ אמנון כהן כי ועדת הפנים בראשותו תדאג בראש וראשונה לאזרח הפרטי חסר הממון והעוצמה והוא שיעמוד בראש מעייניה בכל נושא שיעלה לדיון. "ועדת הפנים תהיה לפה ולמגן לכל מי שנפגע מרשלנות או הזנחה בנושאים כמו קרינה, זיהום אוויר וקרקע, תנאי כליאה מחפירים, מערך הצלה כושל או שלטון מקומי חסר משאבים", אמר ח"כ כהן.

היו"ר היוצא, ח"כ דוד אזולאי, הודה ליו"ר הכנסת על שיתוף הפעולה ועל שנענה לכל בקשות הוועדה. כמו כן הודה לחברי הוועדה על עבודה משותפת ופורייה בעזרתה הובילו את הוועדה להישגים חשובים .

ח"כ אזולאי אמר כי עשה ככל יכולתו, במהלך כהונתו, להגיע להבנות ולהסכמות ללא שימוש ברוב הקואליציוני. הוא ציין כי הועדה בראשותו הצליחה להעביר 42 חוקים – החשובים שבהם: חוק האסבסט, חוק האכיפה הסביבתית, החוק למאבק בשכרות והחוק להארכת שהות עובדים זרים. ח"כ אזולאי ציין כי הוא מותיר לטיפולו של היו"ר החדש שני נושאים חשובים מאד: 1. שימור עצמאות הרשות לשיקום האסיר. 2. הסדרת מעמדם של אזרחים עובדי משטרת ישראל.

היו"ר הנכנס, ח"כ כהן, הבטיח לפעול לקידום חוק התכנון והבנייה וחוק הווד"לים ולעשות הכל כדי למצוא פתרון מהיר ובר קיימא לבעיית הדיור של זוגות צעירים.

בנושא מעברי הגבול, התריע ח"כ כהן מפני המשך מעברים פרוצים ואמר כי מדינה חפצה חיים חייבת לפעול לסגירה הרמטית של הגבולות – נושא שנבחן עתה בכובד ראש גם באיחוד האירופי. ח"כ כהן הבטיח כי הוועדה תפעל בנושא זה תוך שמירת כבודם וזכויותיהם של הפליטים ומהגרי העבודה הבלתי חוקיים.

"כמי שכיהן כסגן ראש עיר וכבעל עסק בעבר, רישוי עסקים הינו נושא שקרוב לליבי, והמצב הקיים היום, לפיו 70% מבעלי העסק פועלים ללא רישיון והינם עבריינים בעל כורחם, הינו נושא שהוועדה תידרש לו ברצינות ובמהירות", אמר ח"כ כהן.

לדבריו, שאיפתו היא לקדם שינוי חקיקה שיאפשר "one stop shop" בה יוכל בעל העסק להסדיר את כל ענייני הרישוי מבלי להתרוצץ ממשרד אחד למשנהו.

היו"ר הנכנס הבטיח לטפל גם בנושא העברת תקציבים למערך הכיבוי וההצלה: "הוועדה לא תשקוט עד שתוודא שכל הבטחות רה"מ בנושא מולאו", מוכנות ישראל לרעידות אדמה: "אין להשאיר את האחריות לכך על אזרחים מבולבלים וחסרי אונים", שיפור השירות לאזרח ברשויות מקומיות, שיפור תנאי הכליאה במחפירים בחלק מבתי הסוהר, שיקום האסירים ושיפור מעמדו ושכרו של השוטר.

חברי הוועדה חלקו שבחים ליו"ר היוצא, ח"כ דוד אזולאי, על פועלו, והביעו בטחון כי על סמך היכרותם עם היושב ראש הנכנס ח"כ כהן, גם עמו יהיה שיתוף פעולה הדוק ופורה.

הגדיל לברך ח"כ ד"ר דב חנין שאמר לח"כ אזולאי: "הציבור הישראלי חייב לך הרבה מאוד עבור עבודת חקיקה חשובה ומרשימה ואתה בעל זכויות עצומות. הינך מופת של תבונה ונועם הליכות".

בתגובה, אמר ח"כ אמנון כהן לחנין: "ומה חשבת?! הרב עובדיה בוחר אותנו אחד אחד!"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר