מי מטריד את מנוחת עוזרי החכי"ם?

מי מטריד את מנוחת עוזרי החכי"ם? בימים האחרונים נשלחים לעוזרים הפרלמנטרים, מסרונים (SMS) המזכירים להם להניח תפילין. זה קורה בשעות הבוקר המוקדמות כשהעוזרים בדרכם לעבודה. למרבה ההפתעה, גם העוזרות הפרלמנטריות מקבלות את המסרונים. "מכיוון שהמסרונים נשלחים גם לעוזרות, אני מעריך שמדובר באדם שאינו דתי", מעריך חבר-כנסת חרדי בשיחה עם "כיכר השבת"

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

מי מטריד את מנוחת עוזרי החכי"ם? בימים האחרונים נשלחים לעוזרים הפרלמנטרים, מסרונים (SMS) המזכירים להם להניח תפילין.

זה קורה בשעות הבוקר המוקדמות כשהעוזרים בדרכם לעבודה. למרבה ההפתעה, גם העוזרות הפרלמנטריות מקבלות את המסרונים. "מכיוון שהמסרונים נשלחים גם לעוזרות, אני מעריך שמדובר באדם שאינו דתי", מעריך חבר-כנסת חרדי בשיחה עם "כיכר השבת".

בהודעה הראשונה נכתב: "ב"ה אין דבר אבוד. תמיד אתה יכול לנצח בגדול. תניח תפילין, תראה גאולה". בהודעה השנייה נכתב: "בעזרת ה', לתת משלך, לתת מעצמך. לתת זה הכי לקבל, תניח תפילין תראה גאולה".

"כשקיבלתי את המסרון הראשון, חשבתי לתומי שמדובר בטעות אנוש ולכן לא התייחסתי", מספר ל"כיכר השבת" אחד העוזרים הפלמנטריים. "כשהמסרונים המשיכו להגיע באופן תדיר, הבנתי שמדובר בהטרדה".

העוזרים הפרלמנטרים טרם החליטו כיצד לפעול כנגד השולח. ניסינו לאתר עוזר פרלמנטרי שיסכים לדבר בשמו, אך כולם מסרבים. "אנו לא אישי ציבור בכדי שנצטרך להגיב לכם", אמרו לנו העוזרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר