נתניהו לא סופר את טורקיה: "לא נתנצל"

ראש-הממשלה בנימין נתניהו הגיב הבוקר (ראשון) למשבר עם טורקיה, במהלך ישיבת הממשלה השבועית: "אנחנו לא צריכים להתנצל על כך שחיילי השייטת הגנו על עצמם אל מול מתקפה של פעילים אלימים של ה-IHH. אנחנו לא צריכים להתנצל על כך שאנחנו פועלים לעצור הברחת נשק לחמאס"

ניצן ארליך | כיכר השבת |
לא נתנצל. נתניהו (פלאש 90)

ראש-הממשלה בנימין נתניהו הגיב הבוקר (ראשון) למשבר עם טורקיה, במהלך ישיבת הממשלה השבועית.

"בסוף השבוע פורסם דו"ח האו"ם, מה שקרוי דו"ח פאלמר, שקובע באופן חד-משמעי שמדינת ישראל פעלה במהלך אירועי משט המרמרה על פי החוק הבינלאומי", פתח נתניהו בדבריו, "הוועדה קבעה את מה שאנחנו ידענו מהרגע הראשון – שלמדינת ישראל שמורה הזכות המלאה, הזכות הבסיסית להגן על עצמה.

"אנחנו לא צריכים להתנצל על כך שחיילי השייטת הגנו על עצמם אל מול מתקפה של פעילים אלימים של ה-IHH. אנחנו לא צריכים להתנצל על כך שאנחנו פועלים לעצור הברחת נשק לחמאס, ארגון טרור שכבר ירה למעלה מעשרת אלפים טילים, רקטות ופצצות מרגמה על אזרחינו. אנחנו לא צריכים להתנצל על כך שאנחנו פועלים להגן על אזרחינו, על ילדינו ועל יישובינו".

ראש-הממשלה הוסיף ואמר: "ללוחמי השייטת אני רוצה לומר - כשם שאתם ושאר חיילי צה"ל מגנים עלינו, אנחנו נגן עליכם בכל מקום ובכל פורום. לצד זה אני שב ואומר, מדינת ישראל מביעה צער על אובדן חיים. אני מקווה שגם תימצא הדרך להתגבר על המחלוקת עם טורקיה. ישראל מעולם לא רצתה שיחסיה עם טורקיה יידרדרו, וגם עכשיו ישראל איננה מעוניינת בדרדור היחסים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר