אריאל נגד הקיצונים

הכרזת מלחמה: "נעמיד לדין הורים שילדיהם לבשו טלאי"

חבר-הכנסת אורי אריאל, שעומד מאחורי הצעת החוק האוסרת שימוש בסמלים ובכינויים נאצים, מכריז מלחמה על קיצוני מאה שערים. ל"כיכר השבת" הוא אומר: נעשה לזה סוף. על הפגנת הטלאי: זה מזעזע מאוד, ההורים שנתנו לילדיהם ללבוש את הטלאי יעמדו למשפט - הוא מבטיח (אקטואליה, חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |

הבוקר (שני) אישרה ועדת שרים לענייני חקיקה את הצעת החוק שהגיש חבר-הכנסת אורי אריאל (האיחוד הלאומי) האוסרת שימוש בסמלים ובכינויים נאציים.

המשמעות: אם תאושר ההצעה במליאת הכנסת - אדם שיעבור על החוק צפוי לעונש מאסר ולקנס כספי כבד.

הצעת החוק הועלתה לאחר שקיצונים חרדים במאה שערים הפגינו עם סמלים של השואה בהפגנה הזויה שקיימו בתחילת השבוע שעבר. במרכז המיצג המטורף של הקיצונים, נראה ילד עם ידיים מונפות כלפיי מעלה, בניסיון ליצור דימוי לתמונת השואה המפורסמת.

בראיון ל'כיכר השבת' הסביר אריאל את הצעת החוק ואמר: "בעקבות ארועים רבים שבהם מזכירים סמלי שואה ומשתמשים בכינוים קשים מאוד מהשואה - צריך לשים לזה סוף.

"השימוש בסמלי שואה הפך למכה רעה בחלקים גדולים באזרחי ישראל, יהודים וערבים. אני מקווה מאוד שמעבר לחינוך וההסברה, הוא יסייע גם בשימת לב.

"אני מקווה שאין כאלה שצועקים 'נאצים' לשוטרים במאה שערים, אבל אם מישהו בכל מדינת ישראל יצעק כזה דבר הוא יעמוד למשפט והשופט יקבע את דינו".

באשר להפגנה בשבוע שעבר בה ענדו ילדים טלאי צהוב, אומר אריאל: "בעיני זה דבר מזעזע מאוד. דווקא בגלל שההורים משתמשים בילדיהם בהקשר הזה, הם יעמדו למשפט ושופט יקבע את דינם".

(צילום: פלאש 90, וידאו: ישי כהן)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר