יו"ר הכנסת: מושב הכנסת יוארך עד לחקיקת חלופה לחוק טל

יו"ר הכנסת ראובן ריבלין הודיע היום בישיבת חברי הנשיאות כי בכוונתו לקדם את דחיית יציאת הכנסת לפגרת הקיץ בשבוע הבא ולהאריך את מושב הכנסת הנוכחי עד אשר תושלם חקיקת החלופה לחוק טל. "מדובר בנושא שמחייב הכרעה", טען יו"ר הכנסת, "הכנסת איננה יכולה לקטוע את דיוניה בגיבושו, רק בשל מועד הפגרה"

חזקי שטרן | כיכר השבת |
יו"ר הכנסת רובי ריבלין (צילום: פלאש 90)

מושב הקיץ של הכנסת יוארך עד להשלמת חקיקה חלופית לחוק טל, כך הודיע היום (שני) יו"ר הכנסת, ראובן ריבלין, בישיבה השבועית של חברי נשיאות הכנסת.

הכנסת צפויה לצאת לפגרה בשבוע הבא ולשוב לעבודתה רק לאחר חגי תשרי. בישיבת חברי הנשיאות אמר ריבלין כי בכוונתו לקדם את הארכת מושב הכנסת עד לתחילת חודש אוגוסט ואם יידרש אף מעבר לכך.

מטרת ריבלין בהארכת מושב הכנסת היא לצורך המשך קידום חלופה חקיקתית בכנסת לחוק טל שלפי פסיקת בג"ץ תוקפו יבוטל החל מתחילת חודש אוגוסט.

"מדובר בנושא שמחייב הכרעה", טען יו"ר הכנסת, "הכנסת איננה יכולה לקטוע את דיוניה בגיבושו, רק בשל מועד הפגרה".

לדבריו, "במידה והממשלה תניח יוזמת חקיקה על שולחן הכנסת גם במהלך השבוע הבא, השבוע האחרון של המושב, אפנה לוועדת הכנסת בבקשה לאשר את הארכת המושב לצורך השלמת הדיונים בעניין זה".

"במידה ובקשתי תידחה על ידי ועדת הכנסת, בכוונתי להמשיך את הישיבה האחרונה של הכנסת לתוך הפגרה, עד שיסתיימו הדיונים ויאושר החוק. לנושא זה, יש חשיבות ציבורית שהכנסת איננה יכולה להתעלם ממנה", הוסיף ריבלין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות