"כסף קל, מחיר כבד"

זה הקמפיין החדש של השב"כ נגד הניסיונות האיראנים לגייס ישראלים לשירותם

מערך ההסברה הלאומי יחד עם השב"כ, יעלה בקמפיין חדש  - במטרה להעלות את המודעות לתופעה, להרתיע, ולהציג את השלכות שיתוף הפעולה עם האויב האיראני | רק בשנה האחרונה נחשפו יותר מ-25 פרשות, והוגשו יותר מ-35 כתבי אישום חמורים (חדשות)

הקמפיין החדש של השב"כ ומערך ההסברה (צילום: משרד ראש הממשלה - מערך ההסברה הלאומי)

מערך ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה, יחד עם שירות הביטחון הכללי, יצאו אמש (שלישי) בקמפיין לאומי להעלאת המודעות של התופעה, בה אזרחים ישראלים משתפים פעולה עם איראן, מבצעים עבורה משימות ביטחוניות בישראל, ובכך מסייעים לאויב בזמן מלחמה.

הרקע להחלטה לצאת בקמפיין הסברה - הגיע לאחר התרחבות התופעה בשנה האחרונה, במהלכה חשפו שב״כ והמשטרה יותר מ-25 פרשיות של ישראלים שגויסו על ידי איראן לביצוע משימות שונות, כאשר נגד יותר מ-35 ישראלים הוגשו כתבי אישום חמורים

האיראנים מפגינים ברחובות טהרן

לקמפיין, שכותרתו "כסף קל, מחיר כבד", שתי מטרות מרכזיות. האחת - להעלות את המודעות לתופעה ולקלות שבה אפשר להידרדר לשיתוף פעולה עם האיראנים, לרוב עבור בצע כסף.

השנייה - להדגיש בפני הציבור כי את מחיר ההפסד, כאשר מדובר בעבירה ביטחונית חמורה בספר החוקים, שעונשה כבד ועלול להגיע גם ל-15 שנות מאסר. לקמפיין ישנה חשיבות לאומית רבה, בייחוד לאחר המבצע "עם כלביא", שאחריו האויב האיראני צפוי אף להגביר את מאמצי הגיוס וביצוע המשימות בתוך ישראל.

האם הכתבה עניינה אותך?

כן (88%)

לא (12%)

תוכן שאסור לפספס:

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

אולי גם יעניין אותך:

עוד בפוליטי מדיני: