מרן הרב עובדיה יוסף מחזק את אלי ישי: ערך לו ´מי שברך´

"שליח ציבור נאמן", כינה אתמול מרן הרב עובדיה יוסף את יו"ר ש"ס, אלי ישי, במהלך דרשתו. הוא ערך "מי שברך" לזכותו וחיזק אותו. בתוך כך, הערב חשף "כיכר השבת" כי נציג ש"ס בוועדה לביקורת המדינה צפוי להתנגד להקמת וועדת חקירה לבדיקת אירועי השריפה בכרמל. ישי מצדד

אברהם הלוי | כיכר השבת |
הרב עובדיה יוסף (פלאש 90)

שר הפנים אלי ישי, שספג בשבוע האחרון ביקורת קשה בעקבות אסון הכרמל, זוכה אמש לתמיכה פומבית חשובה מאין כמוה: בדרשתו השבועית, חיזק אותו מרן הרב עובדיה יוסף וערך "מי שברך" לזכותו.

במהלך השיעור המסורתי, התייחס הגר"ע יוסף להסתה המתחוללת נגד יו"ר ש"ס. הוא כינה אותו "שליח הציבור שלנו, שליח ציבור נאמן" לעיניהם של מאות שומעים ושל רבבות אחרים המצטרפים מדי שבוע באמצעות השידור החי.

ובתוך כך, אמש חשף "כיכר השבת" כי נציג ש"ס בוועדה לביקורת המדינה צפוי להתנגד להקמת וועדת חקירה לבדיקת אירועי האסון בכרמל.

"אם אתה שואל אותי מה טוב למדינה - אז אין סיבה להקים כעת וועדה", אומר כהן שנחשב ל"קול המכריע" בוועדה לביקורת המדינה - שאמורה להחליט האם יש צורך בוועדת חקירה על האסון הכבד בכרמל.

"לפני ימים ספורים התפרסם דו"ח של מבקר המדינה שהצביע למעשה על כל הכשלים בכל מערך הכיבוי, על המחסור בציוד ועל אי-התיאום בין הגופים. מה תעשה וועדת החקירה? תחקור שוב את אותם הדברים והמסקנות יהיו עוד שלוש שנים? הרי אז אנחנו לא יודעים מי יהיה עד אז ראש-הממשלה ומי יהיה שר הפנים".

לדברי כהן, "לטובת כל הצדדים - הקמת וועדה כרגע זה מיותר. הרי ברור מה יהיו המסקנות: ששרי הפנים הקודמים לא דאגו. אם רוצים לשפר את הציוד של מערך הכיבוי - יש ליישם את החלטות דו"ח מבקר המדינה ולוהסיף תקציבים למערך הכיבוי שנמצא תחת משרד הפנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר