המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי, פרשת כי תבוא

הרב ניר בן ארצי: איראן בפחד! אם יעשו פעולה נגד ישראל, האדמה תפתח את פיה ותבלע אותם! הם קיבלו רעידות אדמה ושיטפונות ומבינים שזה מתפילותיהם של בני ישראל. ממשלת ישראל יודעת מה היא עושה! בזמן כזה, צריכה הממשלה להיות באחדות ואהבה! במקום שיש אחדות ושלום - ברכת ה' מלווה! בזמנים קשים כאלה לעם ישראל, צריך ממשלה ותיקה ומנוסה!

(צילום: מתוך אתר תאיר נרי)

ריבונו של עולם, בכל יום שעובר, מגביר את הדין על העולם! לכל דבר יש סוף ואי אפשר 'למתוח את החבל' יותר מדי! לאיתני הטבע אין בחירה חופשית, גם לא לכדור הארץ, רק ליהודים - שהם יהודים, יש בחירה חופשית, כדי שאם יחליטו לאהוב את ריבונו של עולם ולהידבק בו, זה יהיה מרצונם האמיתי ולא באמצעות איומים.

אין זמן! בורא עולם מגביר את השיטפונות, רעידות האדמה, הרוחות והסופות הקשות ואת פעילות הרי הגעש. יהיו שריפות קשות בעולם לפי סדר שריבונו של עולם קבע מראש, כדי שהעולם לא יהיה בפאניקה. בורא עולם מוחק את הטומאה מהעולם הישן! רק מי שמחליט לעזוב את העולם הישן ולהיכנס לעולם החדש - שזה נקרא 'מי לה' אליי' - ישרוד ויחיה לנצח נצחים! מי שמחליט לבחור בחומר ובכסף - שנקראים 'עגל' - לא יהיה עם הקדוש-ברוך-הוא! הדור הזה, כולם זכאים לחיות לנצח נצחים! זה דור אחרון של גאולה והתגלות מלך המשיח בן דוד!

סוריה נמחקת ומושכת אחריה את טורקיה, ירדן, מצרים, איראן, עזה ולבנון. הם יפלו אחד אחרי השני, לפי הסדר של הקדוש-ברוך-הוא ולפי מידת הדחיפות!

כל מה שעושה הקדוש-ברוך-הוא במדינות עָרַב, מטרתו להגן על עם ישראל ולהכין את העולם להתגלות מלך המשיח! בכל מדינות עָרַב תהיה מהפיכה! גם בסוריה אף אחד לא האמין שתהיה מהפיכה.

איראן לא יכולה לעשות כלום, למרות הנשק והתחמושת הכימית שיש ביָדֶיה. הטילים באיראן מוכנים לזינוק, שחרבם תבוא בליבם וקשתותם תשברנה בידיהם! איראן בפחד! אם יעשו פעולה נגד ישראל, האדמה תפתח את פיה ותבלע אותם! הם קיבלו רעידות אדמה ושיטפונות ומבינים שזה מתפילותיהם של בני ישראל! יש שם צונאמים קטנים שבאים מהים מתחת לפני האדמה.

יותר אנטישמיות, יותר שנאה

היהודים בגרמניה, אל תהיו יפי נפש! תתביישו לכם, אתם יהודים! תהיו זקופים ותעלו לארץ ישראל כמו גיבורים, בישראל אתם לא מאוימים ולא 'מחופשים'! הקדוש-ברוך-הוא מראה לכל העולם, ללא יוצא מן הכלל, בשמיים ובארץ, שהוא מכוון את הכל! פה רעידת אדמה, פה שריפות ואש, פה רוחות קשות ופה סכסוכים זה עם זה. כולם מסתכלים ורואים את מעשה ידיו של ריבונו של עולם, מלך מלכי המלכים, הקדוש-ברוך-הוא, איך הוא מכוון את כל איתני הטבע ומפרק את כל הטומאה בעולם - בלי לפגוע בעם ישראל!

בגאולת מצרים היו עשר מכות ובתוך כל מכה היו מאה ניסים! בגאולה זו האחרונה, משיח חי וקיים, ילוד אישה, נמצא בארץ ישראל הקדושה ופועל ופוגע בכל אומות העולם, גם במדינות עָרַב! מיליארדים של מלאכים ומיליארדים של בני אדם בכדור הארץ, רואים את יד ה'. רואים את גבורתו ומה עושה בורא עולם בעולם הזה - מטהר אותו! הקדוש-ברוך-הוא מוחק את סוריה, את הרוע שיש בה, על ידי אדם אחד בלבד. יכול למחוק גם את איראן באותה דרך בדיוק!

סבלנות בניי! בקשה אחת יש לי מכם בניי, בנֵי ישראל, תתפללו אליי! תַרְאו לי שאתם אוהבים אותי, נדבקים ומאמינים בי ואני בין-רגע, אהפוך את הקערה על פיה ותיראו ניסים וישועות גדולות. אני לא אתן לאף מדינה בעולם ש'ירימו את האף' על ארץ ישראל הקדושה! כל מנהיג ואומה בעולם, שינסו לפגוע בעם ישראל - אפגע בהם וימחקו מהעולם! ארץ ישראל היא מקור הברכה של העולם כולו ואי אפשר לעצור את זה!

האנטישמיות ממשיכה לגדול, חלק גלוי וחלק נסתר. השומרים ששומרים על היהודים, גם הם נגד היהודים! יהודים שחיים מחוץ לארץ ישראל, אתם צריכים להבין, הגויים לא אוהבים אתכם! מגרשים אתכם מהאדמה שלהם! לא רוצים שיהודים יהיו על האדמה שלהם! עושים לכם בית ספר! מחזירים אתכם לאבינו שבשמיים! כולכם תבואו לארץ ישראל הקדושה! הקדוש-ברוך-הוא יעשה אתכם שונאי חומר, בתים, מכוניות וכסף ואוהבי ה' גדולים מאוד. הוא אבא שבשמיים של היהודים! אל תפסידו! אף אדם לא יכול לנצח או לברוח מהקדוש-ברוך-הוא, או לא לעשות מה שציווה הקדוש-ברוך-הוא!

המסתננים כשמם כן הם, לא לחכות לאחרי החגים, כל יום שהם פה הם עושים נזקים קשים! להחזיר אותם לארצם לפי החוק! אף אחד לא אמר להם לבוא לישראל, באו בלי רשות, פלשו ובאו להפריע. כל היהודים, בעלי עסקים או לא בעלי עסקים, שמסתירים את המסתננים ומעסיקים אותם מחוץ לחוק, על מנת לחסוך כסף או להתעשר על חשבונם - 'יתהפכו' עליהם והם יפָּגעו קשה מאוד. שיחזירו אותם למדינותיהם! לממשלת ישראל לא חסר במה ובמי מהיהודים לטפל, צריך להשקיע בילדי ישראל!

מעזה שולחים טיל פה וטיל שם, בכדי להגיד לעם ישראל 'אנחנו כאן, לא שכחנו אתכם!' עוד מעט הם יתבטלו מהעולם! שישלח להם הקדוש-ברוך-הוא צונאמי, שייקח את כל רצועת עזה לים! חרבם תבוא בליבם! כשצבא-הגנה-לישראל עושה סיורים בגבולות, עליו להיות בזהירות, רצינות וערנות, למחבלים יש נשק שפוגע ממרחקים! לכן העדיפות הראשונה היא להרים מסוקים לאוויר.

התפללו לביטול הגזירה

ממשלת ישראל יודעת מה היא עושה! בזמן כזה, צריכה הממשלה להיות באחדות ואהבה! במקום שיש אחדות ושלום - ברכת ה' מלווה! בזמנים קשים כאלה לעם ישראל, צריך ממשלה ותיקה ומנוסה! בכל פעם קם מישהו חדש, בעל לשון חלקלקה, מציג עוצמה כאילו הוא יודע הכל וחכם מכולם ומבלבל את כולם - כולם שחקנים! יש בורא עולם אחד ויחיד בשמיים ובארץ והוא מכוון את ממשלת ישראל! כל אחד כזה שקם ועושה רעש, זו אותה הגברת בשינוי אדרת! חבל על הזמן! זה לא זמן למשחקים! מה אתם חושבים, שהקדוש-ברוך-הוא יעזור לשרים לעשות מה שהם רוצים ולפגוע בילדים שלו חס ושלום?!

ישר כוח מריבונו של עולם, ברכה מפי עליון, ליהודים שמארגנים תפילות, לביטול הגזירה מאיראן, בבתי הכנסת ובכותל המערבי! פיהם של עם ישראל יש בו כוח והקדוש-ברוך-הוא נשמע לפיותיהם ותפילותיהם של עם ישראל!

עם ישראל, אבא שבשמיים רחמן! אבא שבשמיים מבקש מכל היהודים שהם יהודים, לתקן את עשרת הדיברות וללכת בדרך היושר והאמת! יהודים, שתהיה אהבת חינם ביניכם, אתם רק תרוויחו מזה! תהיה מזה ברכה בשמיים ובארץ! אחרי חורבן בית שני, הקדוש-ברוך-הוא גירש והִגלה את היהודים ובית המקדש, מחוסר אהבת חינם, עומד בחורבנו עד היום הזה! כמה חשובה אהבת חינם! איזה כוח יש בה!

עוד מעט תהיה רכבת אווירית גדולה של יהודים מאירופה וארצות הברית! יהודים בארצות הברית, אירופה ואוסטרליה, יִגָמְרו לכם כל רזרבות הכסף, אם לא תבואו לארץ ישראל עכשיו! תמכרו בכל מחיר את הרכוש שלכם! מה שיתנו עכשיו – ברכה! כל יום שעובר יהיה פחות כסף, עד שיגיע שיגעון האנטישמיות לשיא ויזרקו יהודים מהבתים והמכוניות!

הקדוש-ברוך-הוא עושה הכל כדי שהיהודים יהיו בארץ, יְפַתְחו את הנגב, הצפון והשומרון, כהכנה גדולה להתגלות מלך המשיח בן דוד שנמצא בארץ ישראל, פועל, מתפלל ונותן לחיילי צבא-הגנה-לישראל הגנה, שמירה ומנוחה!

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות