המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

מלך המשיח בא בכל דור, בדור הזה הוא נשאר לעולמי עולמים! זו הסיבה שהקדוש-ברוך-הוא מפרק את העולם הרע, עולם הטומאה ומכין דרך להמלכת מלך המשיח! את העבודה הקשה ביותר, עושה הקדוש-ברוך-הוא בעולם ומלך המשיח בן דוד ממשיך אותה, מנקה ומטהר את העולם כולו כדי להביא את כל היהודים לארץ ישראל הקדושה ולבנות את בית המקדש השלישי

הרב ניר בן ארצי (צילום: מתוך אתר תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים, הקדוש-ברוך-הוא, ממשיך לפרק ולהרוס, לנקות לזכך ולטהר, את כל העולם כולו, מה שטהור וקדוש יישאר! כל מדינות ערב סביבנו ומעל סביבנו, יתפרקו כמו מגדל קלפים אחת אחרי השנייה וגם במקביל, אחת עם השנייה! יישארו בעולם רק אנשים טובים שעושים טוב! הרוע מתכלה ומכלה את עצמו!

מלחמת גוג ומגוג זו מלחמה לגויים, סגור וחתום בשמיים ובארץ!

כל הפעילות הזאת היא הכנה להמלכת מלך המשיח! מלך המשיח בא בכל דור, בדור הזה הוא נשאר לעולמי עולמים! זו הסיבה שהקדוש-ברוך-הוא מפרק את העולם הרע, עולם הטומאה ומכין דרך להמלכת מלך המשיח! את העבודה הקשה ביותר, עושה הקדוש-ברוך-הוא בעולם ומלך המשיח בן דוד ממשיך אותה, מנקה ומטהר את העולם כולו כדי להביא את כל היהודים לארץ ישראל הקדושה ולבנות את בית המקדש השלישי לעד! העולם יהיה עולם של אהבה, אחדות ואהבת חינם! זו תוכניתו של בורא עולם, מי שלא יודע - ידע עכשיו!

'מי לה' אלי' ליהודים בארץ ישראל הקדושה!

כל חברי הכנסת נבחרו כדי לשמור ולהגן על מדינת ישראל. על מה שקורה בין המפלגות אומר הקדוש-ברוך-הוא: הכל הבל הבלים, הכל גאווה וכבוד שחבל שיהיו בנבחרי העם שהם דוגמא ודגל של ארץ ישראל. תיקחו את עצמכם בידיים ותפסיקו את משחקי הכבוד! אתם מסכנים את מדינת ישראל והגויים בינתיים מנצלים כל רגע, לועגים, צוחקים לכם וגורמים נזקים בתוך מדינת ישראל הקדושה.

הקדוש-ברוך-הוא מבקש לשמור על כבודה של כנסת ישראל!

במצרים, כל פעם אומרים 'הברחנו', 'תפסנו מבריחים' - הכל הבל הבלים! 2% תפסו ו-98% לא תפסו, הכל כדי לקנות את אמונם של צבא-הגנה-לישראל וממשלת ישראל. צבא-הגנה-לישראל לא ייכנס לשאננות ולא יאמין להם, כמויות אדירות של נשק ותחמושת ממשיכות להגיע מסיני. מצרים משלמת ותשלם בגדול, על עזרתה בהברחת נשק ותחמושת לרצועת עזה. מצרים נמצאת במהפכה קשה, התקשורת עוד לא מפרסמת הכל - המהפכה תהיה קשה יותר בסוריה.

סוריה נמחקת ולא יעזור לאף אחד כלום, הם ישמידו אחד את השני.

בתורכיה הגבול מתחיל להתחמם בגלוי ובסתר, גם לשם יכנסו פולשים מכל מיני מקומות בעולם.

החמאס והפלסטינאים מארגנים הפגנות יחד עם שונאי ישראל. החמאס לא יכול לעשות שום צעד בלי הדרכה. שונאי ישראל מנצלים את המצב שאין עדיין ממשלה מורכבת, מדריכים ועוזרים להם לפגוע ולהפריע במדינת ישראל.

החמאס מנצל את מאות ואלפי הפליטים המגיעים לירדן ותורכיה בלי כסף ומכין אותם לשמש כשכירי חרב כדי לפגוע ביהודים בירושלים ובגולה. בארץ ישראל היהודים מוגנים - בגולה לא!

באיראן תהיה מפולת גדולה, לא יעזור להם כלום. הכלכלה תיפול חזק, תהיה אבטלה קשה והקדוש-ברוך-הוא ייתן להם את עשר המכות של מצרים בצורה 'מודרנית'. כדאי לאיראן להתעסק בכלכלה שלה ולא בייצור אטום. הם יסתבכו עם מפעלי האטום שלהם, חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה!

מלך ירדן מתכנן תוכנית לעשות סביבו חומה כדי להגן על עצמו, אבל החמאס והפליטים 'יאכלו' אותו. הוא עוצם את העיניים ונותן לחמאס לפגוע בישראל כדי שיעזבו אותו - לא יעזור לו כלום, לחמאס יש 'תיאבון' גדול, הם 'יאכלו' את המלך וימשלו בירדן, הם 'משחקים אותה' מסכנים אבל הם ערמומיים מאוד. אַל למדינת ישראל להיות בפחד כשייפול השלטון בירדן בידי החמאס או הפליטים מסוריה, הקדוש-ברוך-הוא גורם להם לטפל בעצמם ולא יהיה להם זמן 'לגרד את הראש'! יהודים בישראל, אל דאגה, בורא עולם אומר: 'המתחיל במצווה גומר את המצווה' ובורא עולם, שהתחיל במצווה גדולה זו - בטח ובטח שיגמור אותה עד הסוף! המבין יבין!

ארגון החיזבאללה לא יכול לעשות כלום ונותן לאחרים לעשות את העבודה השחורה. הקדוש-ברוך-הוא מוליך את הכל ושומר על רמת הגולן. בורא עולם מראה לממשלה שלנו ולכל אלה שרוצים להחזיר פיסות אדמה של ארץ ישראל, איך הם נלחמים בינם לבין עצמם. אסור לדבר דיבורים סתם, צריך לשמור כל פיסת אדמה בארץ ישראל! כל העולם שונא את החמאס, החיזבאללה ונסראללה ולא רוצים שיתערבבו בהם, כל המדינות בצרות צרורות ולא מחפשות עוד צרות.

היהודים בארץ ישראל ובממשלת ישראל צריכים לתת ביטחון לצבא-הגנה-לישראל. צבא-הגנה-לישראל לא יתערב בפוליטיקה! חיילי צבא-הגנה-לישראל צריכים להיזהר מאוד שלא לעלות על טרמפים, החמאס והפלסטינאים משקיעים מיליוני שקלים בתוכנית גדולה וענפה לחטיפת חיילים, זה הנשק החזק ביותר שיש להם כדי לתעתע במדינת ישראל. חיילי צה"ל לא לומר 'לי זה לא יקרה', שימרו על עצמכם, תיזהרו!

הכלכלה בישראל, כמו שאמרנו, היא החזקה, המאוזנת והטובה ביותר בעולם - לעולם לא תיפול! הכל נמצא בארץ ישראל, הברכה שורה בה ולא יחסר בה כלום!

איתני הטבע על פני כדור הארץ, ימשיכו לפגוע בכל מקום ומקום וארץ ישראל תהיה מוגנת! הקדוש-ברוך-הוא מגביר את הלחץ על היהודים בגולה שלא רוצים להבין את רמזיו, מתעתעים בו כביכול, באמצעות פעילות איתני הטבע, הכלכלה המתפרקת והאנטישמיות בעולם, כדי שיבינו אותו ב-110% ולא יגידו בבוא היום שלא הוזהרו! בורא עולם עובד יפה, נקי וטהור, לא שכח אף יהודי ולא ישכח, מעורר ומזהיר את כולם. בורא עולם מדבר בשפה מובנת לכל אדם בעולם, לכל בעל חיים, לכל החיות, העצים והמלאכים בשמיים ובארץ! כל היקום מבין את דבר ה'! שלא תהיה, חס ושלום, טענה לאף אחד שלא הבין מה רוצה ממנו הקדוש-ברוך-הוא, אף יהודי לא יוכל לומר 'לא הבנתי'!

היהודים התחילו לברוח בכמויות אדירות מצרפת, זו חוליה ראשונה בשרשרת שמתפרקת לרסיסים, גם את שאר החוליות אין מי שמחבר והן יתפוררו כולן. בכל העולם יקבלו היהודים מכות ואיומי סכינים מהגויים. מאות אלפים יהודים מקבלים יום יום מכות פיזיות ומילוליות עד שיבינו שצריך להגיע לארץ ישראל הקדושה! מי שלא יהודי, שלא יבוא!

המטאורים מהשמיים יחזרו לעשות סבב נוסף על כדור הארץ, כדי שיבין העולם שיש מי שנקרא מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, המכוון את העולם ורוצה להפוך אותו לעולם טהור וקדוש, לעולם של אהבת חינם!

כל אדם שחושב שהוא 'מלך', הקדוש-ברוך-הוא יגלה אותו במערומיו! כל מי ש'יתחפש' וינצל את הדת והמסורת היהודית לעשות שטויות ומעשים עקומים - הקדוש-ברוך-הוא יגלה אותו במערומיו.

מלחמת גוג ומגוג, נאמר עד אין סוף, לא תהיה בארץ ישראל לעולמי עולמים! הקדוש-ברוך-הוא שינה את הגזירה והעביר אותה לגויים - זה ילך ויתגבר רק לגויים! הקדוש ברוך הוא סוכך על ישראל, הקדוש-ברוך-הוא והשכינה מלטפים ועוטפים את מדינת ישראל! צריך להמשיך לפתח ולבנות הרבה מושבים בנגב, בצפון, בשומרון ובנימין, לא במרכז הארץ! לא במרכז הארץ! לא במרכז הארץ! לא חסרות בארץ אדמות לבנייה, מרכז הארץ הפך להיות כמו בועה שמתבקעת.

כדי להמליך את מלך המשיח בשנה הזאת, יקראו כל הנשים היהודיות תהילים, כל אחת בביתה, בקבוצות, בקבר רחל אמנו או בקברי צדיקים ויפנו תפילה אחת לבורא עולם, יבקשו ויתחננו לאבא שבשמיים בכוונה: 'מספיק עם הסבל והכאב שמלווים את עם ישראל מדי יום ביומו!'

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות