המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

פעם היינו שש מאות אלף יהודים וניצחנו את כל האנשים מסביב, היום אנחנו שמונה מיליון! אין לנו מה לפחד מאף אחד. ראש יהודי - אף אחד לא ינצח! יהודים יקרים אל תפחדו מאף אחד, להמשיך לעבוד את ה' ולקיים את עשרת הדיברות. כל יהודי שלא יקיים את עשרת הדיברות יגלו אותו במערומיו, לא משנה מי הוא, הדתי הגדול ביותר או הלא דתי הגדול ביותר

הרב ניר בן ארצי ((צילום: באדיבות תאיר נרי))

ריבונו של עולם ממשיך להכפיל בכפל כפליים את העוצמה להרוס את העולם הישן ויחד עם זה לבנות עולם חדש של יושר ואמת, אהבת חינם וקיום עשרת הדיברות במלואן.

ריבונו של עולם ימשיך להכות באמצעות איתני הטבע, רעידות אדמה קשות, שיטפונות, סערות רוח קשות, אש, התפרצויות הרי געש, חום, קור ושלג, וגם יסבך מדינה אחרי מדינה - אלו שפוגעות ומפריעות לארץ ישראל.

כל היהודים בגולה הבינו שבורא עולם רציני באזהרות שלו. חלק מהם החליטו לעלות דחוף לארץ ישראל, חלק מחכים ומהרהרים וחלק רוצים להתחפש לגויים. אלה שרוצים להתחפש לגויים בורא עולם בשבועה נשבע שיגלה אותם אחד-אחד לגויים - הם בסכנה!

בכל העולם יש אנטישמיות, שונאים את היהודים וזה ילך ויתגבר מיום ליום. להגיע לארץ הקדוש - ישראל, זו הגנה בכפל כפליים מאשר לגור שם, ישראל זה אמא ואבא שלכם, יהודים תתעוררו!

בורא עולם האריך אף והפסיק להאריך אף, כל העולם הולך להיות תוהו ובוהו ובארץ ישראל הקדושה יהיה הכל הגנה ושמירה, יהיה רק טוב.

נכנסנו לחודש אדר-א' ויהיה 'ונהפוך הוא', כל מה שרוצים הגויים לרעת היהודים בארץ ישראל יתהפך עליהם! שוב חוזרים לאסתר המלכה ולגזרה שהייתה בזמנה. בזכות אסתר המלכה ניצלו היהודים והתבטלה הגזרה.

בורא עולם שומע תפילה של כל יהודי בישראל ואף אחד לא יודע איזה תפילה תתקבל. אומרים בשמיים - היזהרו בבני עניים כי התפילה שלהם לא מחפשת כבוד ופרסום אלא רק את טובת היהודים בארץ ישראל, לבטל את הגזרה הקשה שמאיימת לקחת חלקים מארץ ישראל.

חודש אדר יהיה 'ונהפוך הוא' על כל הגויים! ישראל תהיה בראש מורם והגויים מושפלים כמו המן הרשע.

ממשלת ישראל לא צריכה לפחד מהדיבור של ארצות-הברית והשליחים שלה שמאיימים ומשתוללים, הם מרגישים שכל העצות שלהם נופלות לפח ולא מתקיימות.

מדינת ישראל לא לפחד מהשוק האירופי שמאיים. כל אדם שטועם פרי או ירק של מדינת ישראל ירצה אותו תמיד, אף אחד לא יכול לעצור זאת. מה שבא ממדינת ישראל, מהיהודים, הכל מבורך ומוצלח, אם זה ירקות ופירות, אם זה טכנולוגיה או דברים אחרים. העולם כולו בוחר לקחת רק מישראל.

כל הבנקים והשוק האירופי, אם ימשיכו ללכת נגד עם ישראל - יפלו!

פעם היינו שש מאות אלף יהודים וניצחנו את כל האנשים מסביב, היום אנחנו שמונה מיליון! אין לנו מה לפחד מאף אחד. ראש יהודי - אף אחד לא ינצח! יהודים יקרים אל תפחדו מאף אחד, להמשיך לעבוד את ה' ולקיים את עשרת הדיברות. כל יהודי שלא יקיים את עשרת הדיברות יגלו אותו במערומיו, לא משנה מי הוא, הדתי הגדול ביותר או הלא דתי הגדול ביותר.

סוריה תמשיך להיהרס אבן על אבן, בלוק על בלוק, קיר על קיר. הקדוש-ברוך-הוא מטפל בהם אישית, לא יהיה שם שלום לעולם. כל פעם בורא עולם הורס מדינה אחרת בשיטה אחרת. סוריה תמשיך להילחם בינה לבין עצמה.

חיזבאללה ונסראללה מקבלים כל פעם מכה ולא יודעים מי נגד מי, בורא עולם עושה להם כמו במגדל בבל.

איראן מדמיינת, מאושרת ומשתוללת, הם אומרים "פתחו לנו דרך טובה". הם לא יודעים שיקבלו מהלומה קשה אם יפריעו לעם ישראל. איראן מתעתעת, משחקת וצוחקת על ארצות-הברית ורוסיה, מגלה טפח ומכסה מאה טפחים.

במצרים אין שקט ולא יהיה שקט. ארגז תפוחים שיש בו תפוח אחד רקוב - הכל יהיה רקוב. חלק גדול מהחמאס יעשה שָמות וטרור במצרים שהם לא יידעו מאיפה זה בא. יהודים, יהודים סבלנות!

ירדן מחכה וחוגגת, ארצות-הברית מדברת עִם ממשלת ישראל והנחש הרדום מחכה שייקחו חלק נכבד ממדינת ישראל, כדי לשים שם את החמאס, המסתננים והפליטים - זו התוכנית שלהם.

תורכיה - אין מה לדאוג, הם חופרים לארדואן בשקט בשקט ומתכננים איך להפיל אותו. הם עושים כנופיות וכשיגיע הזמן יפעלו מולו בצורה מכוערת ביותר.

בעזה אבו מאזן מרגיע בשקט את החמאס, הוא אומר 'תמתינו, תחכו בסבלנות, יש לי עבודה בשבילכם, בינתיים תאספו הרבה טילים ותחמושת ואחר כך תמטירו טילים על ישראל מכל החזיתות'. שחרבם תבוא בלבם וקשתותם תשברנה, מנהיגיהם יהרגו את עמם בתוך עמם, ועמם יהרגו את עמם בתוך עמם וימחקו מן העולם!

ממשלת ישראל יושבת בשקט כדי להגיע להסכם. לממשלת ישראל אסור להאמין בשלום הזה. אף אחד לא אכפת לו מישראל, מהיהודים יותר נכון. ארצות-הברית רוצה לקחת את האדמה של ישראל, ישראל היא הטבור של העולם! אף אחד לא אכפת לו מהיהודים. אם היה אכפת להם הם היו כועסים על אבו מאזן ועל כל הפליטים, שעשו מה שארצות-הברית אמרה להם. שלום זה הדבר הטוב ביותר, בלי לתת חלקים מארץ ישראל. אי אפשר להאמין להם, ישראל צריכה להיות ערנית ודרוכה, שלא יאמינו לאף אחד, כי אף אחד לא מרגיש את הכאב רק מי שדורך על הגחלים.

שרי ממשלת ישראל חייבים להיות מלוכדים ומאוחדים ולתת גיבוי לשר הביטחון, הוא יודע מי הם מדינות ערב, הוא יודע בדיוק יותר מכל אחד במדינת ישראל מי הם הפלסטינאים והערבים סביבנו. דיבורו הוא אמת לאמיתה! לא להתנגח איתו, לזרום איתו ללכת איתו, לא לעשות טעויות.

לְרוב היהודים ביהודה ושומרון יש אחים, אחיות ומשפחה בתוך ארץ ישראל. הקדוש-ברוך-הוא לא רוצה מלחמת אחים בין היהודים, מלחמת אחים רק לגויים - לא להיות פזיזים ממשלת ישראל!

צריכים היהודים להתחזק ביראת שמיים. בורא עולם נתן שלוש תפילות ביום, לימוד תורה והיפה בדבר - גם דרך ארץ. שיהודים יפסיקו להגיד 'לי זה לא יקרה'. חלק גדול מהגויים בארץ הם הכי מסוכנים, עוזרים לאחיהם מחוץ לארץ ישראל ועובדים איתם בשיתוף פעולה. לבדוק את זה ולפקוח עיניים.

אבא שבשמיים אוהב את היהודים. אבא שבשמיים רוצה שכל היהודים מהגולה יעלו למדינת ישראל. אבא שבשמיים רוצה שכל היהודים, ללא יוצא מן הכלל, דתיים וחילוניים, שמאל וימין, יהיו מלוכדים, מאוחדים ואוהבים. לא תעמוד לאף יהודי זכות אם תהיה שנאת חינם ביניהם. זכות תעמוד רק כשתהיה אהבת חינם! בורא עולם לא יוותר על אהבת חינם בין היהודים, ללא יוצא מן הכלל. לכל יהודי בארץ ישראל יש תפקיד במדינת ישראל, שאף אחד לא יחשוב שהוא טוב יותר מהשני.

משיח בן דוד עובד במלוא העוצמה בסתר. כשימליכו אותו, יראה כל העולם כולו שהוא עובד בגלוי. יהודים תמשיכו לעשות קבוצות-קבוצות של תפילות, כדי לבטל את האסונות בישראל ואת הגזרה הקשה עם הפלסטינאים.

צריך להתפלל שכל היהודים יעלו לארץ ישראל. כל הרבנים יהיו באהבת חינם ביניהם ללא יוצא מן הכלל. פתאום ימליכו את מלך המשיח בן דוד ברחמים!

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות