המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

הרב בן ארצי מזהיר: צריך דחוף לגרש חוקית את המסתננים מארץ ישראל! נוצר מצב שכאילו היהודים הם האויבים של המסתננים, והמסתננים הם התושבים של ארץ ישראל

הרב ניר בן ארצי (צילום: באדיבות תאיר נרי)

בורא עולם, אבא שבשמיים, זועק וצועק על ממשלת ישראל, על גדולי רבני ישראל, על כל עם ישראל בכללותו, כל המנהיגים היהודים למיניהם, דתיים ולא דתיים, על כל האדמו"רים בארץ ומחוץ לארץ ועל כל היהודים בגולה! הקדוש-ברוך-הוא מבקש מכולם לא להיות פזיזים, לא לחשוב מחשבות שליליות ולא לפחד מארצות-הברית, לא מאירופה, לא מהפלסטינאים ולא ממדינות ערב! לא להיות יפי-נפש ולא להתפתות לנחש ולחתוך את ארץ ישראל כדי לתת חלקים ממנה. כל הדיבורים שמדברים הפלסטינאים והגויים - מתחנחנים ומתחנפים רק כדי לקבל אדמה מארץ ישראל ולהקים עליה עוד מדינה שנלחמת במדינת היהודים. שלום - שיהיה, בלי לתת חלקים מארץ ישראל!

כל מנהיגי הרוח בעם ישראל והאדמו"רים, לא להכניס את העם לפאניקה שלא לקנות דירות בירושלים ולא להשקיע בנדל"ן במדינת ישראל, אלה הדברים החמורים ביותר בעולם! יש כעס שמיים נוראי על כל אלה שמסיטים את היהודים לא ליישב ולא לפתח את מדינת ישראל, הם יבואו לדין כולם בשנה הזאת!

יהודים שגרים בגולה: למכור את הרכוש, בכל מחיר ולבוא בריצה למדינת ישראל! כל בתי הכנסת בעולם שנמצאים מחוץ לארץ ישראל: לאסוף את ספרי התורה ולהביא אותם לארץ ישראל הקדושה! לגויים יש תכניות אנטישמיות קשות ביותר לפגוע ביהודים בכל מקום ומקום!

הערבים סביבנו רוצים למחוק את מדינת ישראל - הקערה תתהפך על פיה וחרבם תבוא בליבם וקשתותם תשברנה. הם מנצלים את החולשה של ארצות-הברית ורוצים למשוך במושכות. עד מתי יכולים להיות כמו 'חירשים ועיוורים' במדינת ישראל?! במקום זה, יתחילו להגדיל ולהרחיב את מדינת ישראל ויעשו למען עלייה גדולה למדינת ישראל. אנשי הסוכנות היהודית יסתובבו בכל העולם כדי להביא עולים חדשים למדינת ישראל!

כל היהודים יהיו מלוכדים ומאוחדים, דתיים וחילוניים - כולם שווים אצל הקדוש-ברוך-הוא! הגויים לא אכפת להם לא מהחילוניים ולא מהדתיים, הם שונאים את כולם, לא להאמין להם.

כל מי שרוצה לפגוע בארץ הקודש, הקדוש-ברוך-הוא ייתן לו מהלומה, סטירת לחי עד שיסתובב סביב עצמו כדי להציל את עצמו.

מצרים בפקעת עצבים, הם לא יוותרו לחמאס והחמאס לא יוותר להם, יהיה שם תוהו ובוהו על פני המים.

ירדן שקטה בינתיים, מחכה לנתח גדול מאדמת הקודש כדי להיפטר מהחמאס והפליטים.

תורכיה עושה מלכודת לעצמה ונופלת בפח. ראש הממשלה שלהם, ארדואן, חושב שאם יגיד שהוא אוהב את הפלסטינאים, העם יאהב אותו - ייצא קירח מכל הכיוונים.

בסוריה יימשך ההרג והחרבות כי הם אכזריים וצמאי דם.

חיזבאללה ונסראללה לא יכולים להרים את הראש, אין להם גב מאף מדינה.

הקדוש-ברוך-הוא מזהיר את איראן: אם תנסה לעשות משהו נגד מדינת ישראל, הקדוש-ברוך-הוא יפתח את האדמה, יבלע אותה פנימה ויהיה לה זעזוע לעולמי עולמים.

על צבא-הגנה-לישראל להיות ערני מרצועת עזה ועד אילת, יש שם חמאס ופלסטינאים שעושים מנהרות. חלק מהגויים בארץ ישראל מדווחים ועוזרים להם, יש להם נשק ותחמושת מהעולם התחתון, מעזה וממחנות הצבא. צריך להיות ערניים שלא יפתיעו את הבסיסים באזור שלהם - לא להירדם בשמירה!

צריך דחוף לגרש חוקית את המסתננים מארץ ישראל! נוצר מצב שכאילו היהודים הם האויבים של המסתננים, והמסתננים הם התושבים של ארץ ישראל.

כל המשחדים והמשוחדים, הנוכלים והרמאים, אנשי הזימה והעושים מעשים רעים - כולם יתגלו במערומיהם. אם יעשו תשובה שלמה מכל הלב - ינצלו.

החגורה, הטבעת סביב עם ישראל, החנק ועוד חנק מכל מדינות ערב, מכל העולם ומתוך מדינת ישראל - בורא עולם עושה זאת כדי שעם ישראל יזעק ויצעק לבורא עולם, כדי שהקדוש-ברוך-הוא ימליך את מלך המשיח בן דוד על מדינת ישראל והעולם!

בזמן משה רבנו צעקו למים, עכשיו במדינת ישראל צריכים לצעוק להמלכת מלך המשיח בן דוד, כדי שיוריד את כל הצער, הכאב וההפרעות הקשות בתוך מדינת ישראל!

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות