הזדמנות של ממש: הנחות ענק לדירה בשכונת 'רמת גבעת זאב' – בשלושה ימי מכירות בלבד

חברת ח.י.ש נופי ישראל הבונה את שכונת 'רמת גבעת זאב' יוצאת במרתון מכירות, במסגרתם יוענקו הנחות של עד 150 אלף ₪ לדירה ממחיר המחירון, מלבד הנחת המע"מ החדשה * עם תחילת השיווק, נמכרו למעלה מ 50 דירות (נדל"ן)

רמת גבעת זאב. כך זה יראה. (הדמיה להמחשה בלבד)

הזדמנות כזו לא מופיעה בכל יום: חברת הנדל"ן ח.י.ש נופי ישראל הבונה את השכונה היוקרתית 'רמת גבעת זאב' יוצאת בקרוב במרתון מכירות הכולל הנחות ענקיות וחסרי תקדים. מדובר במחירי השקה בלעדיים לרוכשים שישתתפו בשלושה ימי מכירות מיוחדים שיתקיימו במשרדי החברה.

במסגרת מרתון המכירות, יוכלו הרוכשים החדשים ליהנות מהנחות ענק של 100-150 אלף ₪ ממחיר המחירון! וכן מתנאי תשלום נוחים – 30% בחתימת חוזה ו-70% לפני קבלת המפתח. יצויין, כי מיד בתום ימי המכירות המחירים יחזרו למחירי המחירון הרגילים. מלבד ההנחות הגדולות, יוכלו משתתפי אירועי המכירות להכיר טוב יותר את השכונה, את סגנון האוכלוסייה הייחודי, וכן לקבל חוות דעת של אנשי מקצוע כדוגמת עורכי דין ומומחי משכנתאות.

בנוסף, אם אתם זכאים להנחת המע"מ החדשה של משרד האוצר, ברמת גבעת זאב מציעים לכם ליהנות מההנחה כבר עכשיו, בכפוף להחלטת ממשלה.

'רמת גבעת זאב' הוא פרויקט הדגל של חברת ח.י.ש. נופי ישראל, המובילה בתחום הנדל"ן עם רקורד מוצק בפיתוח פתרונות דיור למגזר החרדי בישראל. השכונה מיועדת לציבור החרדי המבקש איכות חיים ברמה גבוהה, וכוללת סטנדרטים גבוהים מאד של פיתוח סביבתי, פארקים ירוקים, מוסדות קהילתיים ומרכזי קניות ופנאי. רמת גבעת זאב ממוקמת בצפונה של ירושלים וסמוכה דקות בודדות למרכז העיר. בשכונה מגוון של אפשרויות מגורים: כ -150 יחידות דיור של בתים פרטיים צמודי קרקע, הכוללים מגוון וילות בעלות תכנון אדריכלי אינדיבידואלי, קוטג'ים דו-משפחתיים מרווחים וכ-250 יחידות דיור גדולות במיוחד בבניה רוויה.

בחברת ח.י.ש נופי ישראל נערכים למרתון המכירות המיוחד, ע"י תגבור נציגי השירות שיתנו מענה למתעניינים הרבים..
מרתון המכירות יתקיים באווירה חגיגית לצד בר אוכל וכיבוד, במשרדי ח.י.ש נופי ישראל, בניין שערי העיר, יפו 216, ירושלים, בימי שלישי, רביעי וחמישי כ"ב – כ"ד ניסן, 22-24.04.14, בין השעות 17:00-20:00.

לתיאום מראש: 02-5000418

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר