פרסום ראשון

"דיסקונט" מזרים מיליונים לנפגעי "חפציבה" החרדים

בשורות טובות לרוכשים בפרויקט חפציבה: בנק דיסקונט יעביר בימים הקרובים סכום של כ-3 מליון וחצי שקלים שיועברו לרוכשי הדירות במודיעין-עלית. בכך תמה לה הפרשה הכאובה שהחלה לפני כמה שנים, ושסופה בהסגרתו של בועז יונה. בפנים: כל הפרטים (הבית החרדי)

דוד כהן | כיכר השבת |
חרדי בפרויקט "חפציבה" (פלאש 90)

בשורות טובות לרוכשי הדירות בפרויקט חפציבה: בנק דיסקונט יעביר בימים הקרובים סכום של כ-3 מליון וחצי שקלים שיועברו לידי הרוכשים.

כזכור, קבוצת חפציבה שבבעלותו של בועז יונה נקלעה לקשיים כלכלים שבעקבותיהם נמלט בועז יונה לאטליה כשהוא מותיר אחריו אלפי דירות בתהליך בנייה ואלפי משפחות פגועות.

דרמה נרשמה בפרויקט במודיעין עילית: מאות משפחות פשטו על הדירות וסרבו להתפנות. מכיוון שיונה לא סיים את עבודות הבנייה, בית-המשפט לא התיר לתושבים להתגורר בדירות הבנויות למחצה.

בהנחיית הגר"י סילמן התגבשה הצעה לפיה יפקיד כל תושב לבנק דיסקונט כ-27 אלף שקל לצורך סיום עבודות הבנייה. הבנק יסדיר את חובו עם הקבלן וכעבור מספר שנים יעביר את הכסף לטובת הרוכשים.

היום, כאמור, הפקיד הבנק סכום של כ-3 מליון וחצי שקלים לחשבון הקרן. כל תושב צפוי לקבל כ-6,000 שקלים.

את מירב הסכום יעביר הבנק בחודשים הקרובים, כך לפי הבטחת העסקנים.

בד-בבד, בפגישה שנערכה בשבוע שעבר בביתו של הגרי"ש אלישיב שליט"א סיפר ראש העיר יעקב גוטרמן לגרי"ש על הכוונה לקרוא לשכונה "אבי עזרי". הגרי"ש, לדברי מקורבים, הביע שביעות רצון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר