הנופים והאווירה הירושלמית

המשווק מפתיע: "כך תיכנסו לדירת פאר באזור ירושלים"

פרויקט המגורים החדשני באגן האיילות טורף את הקלפים • משפחות רבות שתרות אחר מגורים באזור ירושלים ויחד עם זאת רוצות ליהנות מחוויית מגורים איכותית, מצאו את מבוקשם (נדל"ן)

(צילום: יח"צ)

גבעת זאב החדשה הפכה זה מכבר לאחד מהמעוזים המבוקשים בקרב החברה החרדית על כלל חוגיה.

הנופים, האווירה הירושלמית והאוויר במקום הפכו לשם דבר, מה שמייצר ביקוש עצום לרכישת דירות בשכונה החרדית. אולם לא פחות מכך, המחירים האטרקטיביים ביחס לדירות הפאר במקום, מהווים סיבה מרכזית נוספת למעבר ההמוני.

בשיחה עם מנהלי הפרויקט מגלים לנו את הסוד שעומד מאחורי ההצלחה של פרויקט 'בית וגן'.

בואו לפגוש את חוויית המגורים מקרוב בלב השכונה החרדית בגבעת זאב>>

"כמעט לכל חרדי יש שאיפה כזאת לבוא ולגור יום אחד בירושלים, אבל הוא יודע שלשם כך הוא יצטרך לוותר על איכות החיים שלו", טוענים ומנמקים את עצמם, "בשביל רכישת דירה גדולה ומרווחת בירושלים, נאלצות משפחות להיפרד לפעמים מ-3 מיליון שקל מהבנק ואף יותר".

"כך נוצר מצב שהמשפחה נאלצת לבחור בין האפשרות להיכנס לחובות עצומים ולמשכנתאות בלתי ניתנות להחזר, או לחלופין לחיות בדירה קטנה ובאזורים צפופים וישנים. ומה שקורה בסוף לרוב, הם בוחרים באפשרות השלישית - לא לקנות".

הזדמנות נדירה לבוא ולהתגורר בשכונה החרדית המשגשת

הפרויקט הייחודי בגבעת זאב החדשה מציע למכירה דירות ענק 5-6 חדרים במפלס אחד מרווחות במיוחד חדשות מקבלן, עם בנייני בוטיק יוקרתיים, כאשר בכל בניין 8 דיירים בלבד. עניין שאינו מצוי לרוב בירושלים.

"משפחות שמגיעות לכאן לא מתחרטות אף פעם" מציינים בביטחון. "מדובר כאן בשכונה חרדית תוססת ומגוונת עם קהילות רבות, בתי כנסת, מוסדות חינוך מפותחים וכשמצרפים לזה את הסמיכות לכל המוקדים הפופולריים בירושלים, ניתן להבין מדוע הביקוש כאן כל כך עצום".

ניתן לרכוש כאן למשל דירת חמישה חדרים, 130 מטר, עם מרפסות ענק. כל התענוג הזה החל מ-2,260,000 ₪ בלבד. כך משפחה נהנית גם מדירה בעלת מפרט טכני עשיר ומפנק, גם ממחיר הגיוני ושפוי וכל זה גם במרחק 10 דקות מירושלים".

שיווק הדירות כעת נמצא בעיצומו, הדירות בשלב א' נחטפו מכירת שלב ב' בעיצומה ולכם ישנה הזדמנות נדירה לבוא ולהתגורר בשכונה החרדית המשגשת וליהנות מאווירה ירושלמית אמיתית.

בואו לפגוש את חוויית המגורים מקרוב בלב השכונה החרדית בגבעת זאב>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר