סיור 360 מרהיב

ג'רוזלם אסטייטס משיקה שימוש בטכנולוגיה חדשנית בתהליכי השיווק

לראשונה בתחום שיווק הנדל"ן, פרויקט היוקרה ג'רוזלם אסטייטס משיק שימוש בטכנולוגיית צילום מיוחדת המביאה את דירות היוקרה בירושלים במלוא הדרה ישירות אליכם (נדל"ן)

(צילום: יח"צ | הדמיה)

משווקי הפרויקט מסבירים כי "נדרש מוצר מתקדם שישקף את הרמה של לקוחותינו, הנמנים על האלפיון הכלכלי העליון", כך הגיעה החברה לטכנולוגיה חדשנית העושה שימוש במאות צילומים פנורמיים 360, המתחברים יחדיו בטכנולוגיה מתקדמת ומצטרפים לחיזיון מרהיב אחד גדול, המאפשר לחיות את הסביבה המצולמת כאילו הנכם מטיילים בתוכה ברגע זה ממש.

בשימוש קל ונח במחשב הביתי, ניתן "לבקר" בכל תחומי פרויקט היוקרה, החל מהכניסה דרך מתחם שנלר הציבורי, שער הכניסה המעוטר וביתן השוער ניתן להתחיל סיור מרהיב בגן האמפורה. במחלקת השיווק הציעו למתעניינים "טיילו בו להנאתכם, צעדו בשבילים הפורחים סביב. שבו לנוח על אחד מספסלי העץ והאבן על יד בריכת המים האקולוגית. שמים לב לדגי נוי? מרגישים את זיו שושנות המים הנפתחות אל קרני השמש?" כך ממש ניתן לחוש את המקום דרך הסיור הוירטואלי החדשני.

ניתן כמובן בהמשך "להיכנס" ולסקור אחד מהלובאים המפוארים המרשימים בכניסות לכל בניין, לטפס בקלות אל קומת הגלריה של אחד הלובאים ולהשקיף ממלוא גובה הלובי אל הפאר שלמרגלותיכם.לאחר מכן יוכלו להיכנס ולהתרשם בצורה בלתי אמצעית מן הדירה לדוגמה אשר עוצבה ואובזרה בטוב טעם.

אם כל זה לא הספיק, הפיתוח מציג אפשרות של חזרה אל נקודת ההתחלה על יד ביתן הקונסיירז' ובחירה ב'סיור לילה', כדי לראות כיצד השדרה והבניינים הסובבים אותה, מקבלים אור יקרות בליל ירושלמי קסום.

בג'רוזלם אסטייטס אומרים כי נעשו מאמצים רבים כדי להעביר את החוויה בשלמותה דרך מסע התיעוד הוירטואלי המוקרן בצורה מתקדמת בפרטיות לכל מתעניין, אולם אין ספק כי בפרויקט היוקרה הזה צריך לבוא ולראות עין בעין, כאשר המציאות הבנויה מעבר לכל דמיון.

הקליקו וכנסו לסיור 360 מרהיב בג'רוזלם אסטייטס >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר