השוק בוער!!

השקעות בנדל"ן כחול לבן - חשבת על זה??

שלושה מגדלי ענק בנשר, רצועת חוף מסקרנת להשקעה על חופה של הכנרת, 52 יחידות במבוא מודיעים קניון בשלומי, בנייני מגורים בהרצליה, פתח תקווה, חולון ועוד ועוד (ועוד): לאן שלא נפנה, קשה יהיה לפספס את הנסיקה הגדולה והעקבית של קבוצת "תצפית נדל"ן" (נדל"ן, מקודם)

תצפית נדל"ן בוחנת באופן מקצועי ודקדקני את הפרויקטים בכל היבט. (צילום: יח"צ)

קבוצת תצפית היא חברה מובילה בתחום המגורים, המסחר, התעשייה והלוגיסטיקה.

לאחרונה, כאמור, עלתה תצפית לכותרות ועל הרדארים של משקיעים רבים לאחר שהציגה נתון מרשים במיוחד: שורה מלאה ועקבית של פרויקטים להשקעה שהוכיחו את עצמם כמשתלמים ומניבים למשקיעים.

כל כך הרבה חברות של יזמות נדל"ן והשקעות בנדל"ן, מה הביא להצלחה הגדולה של חברה שאינה נוהגת להשקיע רבות בפרסום ושיווק, ושרוב גדול מלקוחותיה שמעו עליה מפה לאוזן?

משיחות עם משקיעים ומעקב אחרי דפוסי הפעולה של "תצפית", אפשר לקבל את התמונה הכוללת. התשובה, בגדול ובקיצור, מורכבת משני סעיפים: דקדקנות ואמינות.

מעוניינים להיות חלק מההצלחה, ולשמוע פרטים אודות פרויקטים חדשים של החברה? צרו קשר >>

שמה של חברת תצפית נדל"ן בענייני הדקדקנות והירידה לפרטים כבר יצא למרחוק והפך להיות עניין מוכר לכל מי שקצת מכיר את התחום מקרוב.

תצפית נדל"ן בוחנת באופן מקצועי ודקדקני את הפרויקטים בכל היבט: פיננסי, משפטי, תכנוני ואת פוטנציאל ההשבחה שלו, לפני ההחלטה על מתן אור ירוק לביצוע העסקה.

כך גם בנושא האמינות: זאב ג'וזף, מנכ"ל ומייסד הקבוצה, לא רואה במשקיעים כסתם "לקוחות", כי אם כשותפים לדרך, ושותפים יש לעדכן תמיד. המשקיעים השונים בחברה מקבלים באופן קבוע דיווחים שוטפים אודות הפרויקטים השונים ומתעדכנים בכל פרט. שקיפות כזו מקנה מעין "שקט נפשי" בתחום שנחשב לחוץ ואמוציונלי ומשדרת אמינות אמיתית, כזו שניתן לבדוק לכל אורך הדרך.

בתצפית נדל"ן דואגים לפיזור השקעות בתחומי הנדל''ן השונים ולא מתמקדים רק בתחום אחד: מרלו"גים (מרכזים לוגיסטיים), מגורים, נופש, מתחמי קנייה ועוד. בכולם מתמקצעת החברה ומוצאת את הדרכים הטובות ביותר להניב רווחים מכל פרויקט ופרויקט.

מעוניינים להיות חלק מההצלחה? צרו קשר >>

נתון מסקרן נוסף הוא שבתצפית מקפידים בעסקאות רבות לרכוש את השטח המדובר, מה שמעניק להם יתרון ממשי בכך שגם אם יש מורכבויות בעסקה, לחברה יש קרקע ומקור פירעון אמיתי. "האמינות שלנו מתבטאת גם בפגישה עם המשקיעים שמגיעים כדי להתעניין", מספר נתי כרמי משנה למנכ''ל בחברת תצפית. "בפגישה עם הלקוחות שלנו, אנו מאמינים שחשוב שהם ידעו את היתרונות והחסרונות של ההשקעות שלהם, את הסיכונים השונים ודרכי הפעולה שלנו, ורק אז משאירים למשקיע את האפשרות לבחור אם הוא מעוניין להצטרף".

עובדתית? זה עובד. רוב מוחלט של ההשקעות בהן בחרה תצפית נדל"ן, השאירו משקיעים רבים עם טעם של עוד: חלק גדול מהלקוחות חזרו להשקיע גם בפרויקטים נוספים והביאו עמם חברים ובני משפחה.

תצפית במתכונתה הנוכחית היא שונה ממתחריה בכך שהיא מהבודדות שמחזיקה בלוקסוס של היכולת לבחור את הלקוחות שלה במקום לרדוף אחרי משקיעים. כאמור ככה זה כשיש אמינות ודקדקנות.

מעוניינים להיות חלק מההצלחה, ולשמוע פרטים אודות פרויקטים חדשים של החברה? צרו קשר >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר