בשכונת רמות בי-ם

דירת החלומות: השקיעו כעת רק 7% והיתר בקבלת מפתח

מבצע לשבועיים בלבד: הכירו את הפרויקט בשכונת רמות, הכולל מספר מצומצם של דירות יוקרה בנות 3,4 חדרים המוצעות כעת ב-2,495,000 ₪ בלבד, כאשר משלמים כעת רק 7% והיתר רק בקבלת מפתח (נדל"ן).

חלון הזדמנות נדיר לדירת יוקרה בשכונת רמות בירושלים (צילום: יח"צ)

חלון הזדמנות נדיר לדירת יוקרה בירושלים: קבוצת הנדל"ן אמפה 'יובלים' יוצאת בימים אלו בהצעה משתלמת במיוחד המעניקה הזדמנות חד לפעמית להשיג דירה חדשה מקבלן בשכונת רמות ירושלים במחיר מוזל, וללא צורך בנטילת משכנתא מיידית.

מדובר על מספר מצומצם של דירות יוקרה בנות 3,4 חדרים בפרויקט "שכטר ברמות" היוקרתי במיקום הטוב ביותר בשכונת רמות בירושלים, שיועדו במקור עבור פרויקט דירות להשכרה לטווח ארוך, וכעת מוצעות למכירה כאשר הרווח כולו של הרוכשים. דירות אלו שנמכרו בעבר ע"י הקבלן במחירים גבוהים מוצעות כעת החל מ-2,495,000 ₪ בלבד, בתנאי תשלום נוחים וחסרי תקדים. משלמים כעת רק 7% ממחיר הדירה היתר רק בקבלת מפתח. מדובר בהטבה משמעותית מאוד של דירות חדשות בירושלים, בתוך סביבת מגורים סגורה ויוקרתית בשכונת רמות שנחשבת לאחת המבוקשות ביותר לצבור החרדי בארץ ובעולם.

יצוין, כי קיים ביקוש שיא במיוחד לדירות 3 חדרים בשל היעדר היצע לדירות מסוג זה בכל הארץ ובירושלים בפרט. בפרויקט זה מוצעות דירות 3 חדרים יוקרתיות, בעלות מפרט טכני גבוה, הכוללות מרפסת עם נוף מדהים, מיזוג אוויר דירתי, מחסן וחניה תת קרקעית. יצוין, כי שכונת "שכטר ברמות" עומדת להתחיל את שלב א' באכלוס כבר בזמן הקרוב, כאשר הצפי לשאר האכלוס הוא בעוד 8 חודשים.

המבצע תקף לשבועיים הקרובים בלבד, מיועד למשפחות צעירות ומשקיעים, המעוניינים בדירות בנות 3,4 חדרים בתנאי מימון נוחים במיוחד. הצעה זו מעניקה הזדמנות מצוינת לזוגות צעירים להפסיק לשלם שכירות ולעבור לדירה משלהם בירושלים, מבלי להתחייב כעת למשכנתאות עם ריביות גבוהות, כאשר את הסכום הסופי יצטרכו להשלים רק בעוד חצי שנה או שנה., וזאת בנוסף למחירי הדירות בשכונת רמות שרשמו עליה בתקופה האחרונה, עקב הביקוש הרב לשכונת רמות בהצעה זו יוכלו הרוכשים להשיג דירת פאר במחיר הנמוך משמעותי ממחירה המקורי, ובמועד אכלוס כמעט מידי ולחסוך בכך תשלומי את תשלומי השכירות הגבוהים.

את הפרויקט "שכטר ברמות "משווקת חברת דוידוב נכסים ובניין המלווה את הרוכשים משלב הרכישה כולל השגת הטבות מקסימאליות של משכנתאות וריביות מועדפות.. הפרויקט ממוקם במרכז שכונת רמות המבוקשת בירושלים, כשהוא טובל במרחבים ונוף ירושלמי ירוק. השכונה מאגדת בתוכה את כל הצרכים ליצירת חווית מגורים איכותית. מרכז מסחרי צמוד לפרויקט, חניון מקורה, שני גני ילדים, פארק רחב ידיים, טרקלין דיירים ובתי כנסת, גני ילדים ומקוואות טהרה לתושבי המתחם בלבד.

מדובר בהטבה משמעותית מאד של דירות חדשות בירושלים, בתוך סביבת מגורים סגורה ויוקרתית, בשכונת רמות שנחשבת לאחת המבוקשות ביותר לציבור החרדי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר